1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Werkt je TV wel of niet? Discussie bijlage

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door Curioso, 19 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Beetje rare vertoning, er staat bij 42pfl9664:

    Firmware Upgrade - Software, Versie: 000.026.038.022 Nederlands
    Zip-bestand (41.70 MB), 2009-09-23

    Dus hetzelfde versie nummer, maar wel een andere datum?
     
  2. Ik heb het idee dat ze gisteravond de oude versie weer terug hebben gezet. Als je de ZIP opent zie je dat de datum van de file van 19-08 is..
     
  3. Daar zit het wel naar uit, de datum van de nieuwe firmware was 23-09-2009.
     
  4. Heeft iemand hem toevallig nog op z'n schijf staan? Dan kan diegene hem misschien ergens uploaden...
     
  5. Ik had dit probleem ook.

    Ik heb dit kunnen oplossen door in het "instellingen" menu, voordat je aan de automatische zenderinstallatie begint, de modussnelheid/signaalsnelheid (of zoiets) aan te passen. Bij mij staat die automatisch (iedere keer dat ik de tv opstart??) op 6,900. Als ik die op 6,875 zet (zoals aangegeven in ziggo handleiding DTM) dan gaat de installatie goed. Probeer dat eens. Dan krijg je ook vanzelf de vraag om je netwerk ID in te vullen.

    Verder kijk ik trouwens reikhalzend uit naar de software update voor mijn 8404.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 sep 2009
  6. Op de afstandsbediening van mijn 8404 zit een SCENEA knop. In de handleiding staat (uit m'n hoofd) dat die niet voor alle modellen van toepassing is. Ik heb me er verder nog niet in verdiept maar wellicht dat jouw handleiding meer info geeft.
     
  7. Ik vindt dat langzaam absurd wat zich hier afspeelt, niet normaal. Van een groot bedrijf zoals Philips verwacht toch meer professionaliteit, toch en niet zo een gepruts wat zich in moment bij Philips afspeelt.
    Ok, het is normaal dat er geƫxperimenteerd moet worden maar dan toch niet met de eigen klanten. Als je een product koopt verwacht je dat het 100% werkt en niet dat je als klantzijnde nog eens aan taalloze tests moet mee doen.
    Dus Philips ben professioneel en wacht a.u.b. met het uitbrengen van een nieuwe firmware tot dat die 100% werkt.


    gr. Hans
     
  8. Er blijkt op dit forum een grote behoefte te bestaan aan een snelle firmware update. Met het vrijgeven van deze release zien we op dit forum steeds meer mensen die kunnen zeggen dat het werkt. We zien dus vooruitgang in het certificeringsproces en dat is voor veel eigenaren van een Philips tv heel prettig om te zien.

    Die firmware zal ongetwijfeld nog niet geheel correct zijn. De Philips toestellen zijn nog niet gecertificeerd en het is niet ondenkbaar dat het een en ander nog aangepast moet worden. Desondanks snap ik uw bezwaar niet zo. Als u geen zin heeft om aan tests mee te doen, dan kunt u beter wachten tot Ziggo officieel bekend maakt dat uw TV ondersteund wordt vanaf een bepaalde firmware versie en die download u op dat moment.
     
  9. Helaas heeft dit ook niet geholpen. Ik had een chatsessie gestart met een van de werknemers van philips. Die gasten deden lekker makkelijk om maar gewoon te zeggen dat zo nog in de certifciering fase zitten. En ik zei maar maar dit heeft niet met de cam module te maken. Ik moet gewoon digitale zenders kunnen ontvangen toch ?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina