1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Werkt je TV wel of niet? Discussie bijlage

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door Curioso, 19 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Vaagfiguur

    Vaagfiguur Forum Member

    Berichten:
    13

    Uit frustratie dat het niet werkte (na enkele keren opnieuw opstarten!) heb ik toch geprobeerd alles uit te sluiten. Voor mij heeft dit gewerkt. Misschien toeval maar toch.... Misschien het proberen waard?
     
  2. Tommie33

    Tommie33 Forum Member

    Berichten:
    101
    ja ware het niet dat ik niet in kan loggen op de site omdat ik mijn wachtwoord niet weet en het wijzigen duurt blijkbaar een paar uur...
    en ze zijn telefonisch niet meer bereikbaar. nou ja morgen maar weer dan
     
  3. Tommie33

    Tommie33 Forum Member

    Berichten:
    101
    en nu doetie het ineens... na 4 keer proberen, zonder smartcard te activeren.
     
  4. Vaagfiguur

    Vaagfiguur Forum Member

    Berichten:
    13

    Zie je maar weer. De aanhouder wint!!
    Was dat van mij dan waarschijnlijk toch toeval.
     
  5. Mark69

    Mark69 Forum Member

    Berichten:
    76
    Ik ben ook bezig met de nieuwe versie. 5 keer geprobeerd, inclusief activeren. Na aanleiding van alle positieve signalen blijven proberen en:
    1 - Oude smartcard erin,
    2 - een minuut alle stroom eraf.
    3 - En ...... werken. Morgen maar proberen met de nieuwe smartcard.
     
  6. Tommie33

    Tommie33 Forum Member

    Berichten:
    101
    Het lijkt inderdaad de aanhouder wint te zijn.
    Heeft met de smartcard niets te maken.
    Ik had 3 keer geprobeerd, toen maar uitgezet en kwartier later nog een keer geprobeerd, toen werkte hij dus wel ineens
     
  7. R2d2!

    R2d2! Forum Member

    Berichten:
    12
    K*T volgensmij heb ik een hardware fout in me TV :censored:

    Hij wil maar geen digitale zenders zoeken. De CAM doet het nu wel hij geeft aan authenticatie ok..

    maar hij wil maar geen digitale zenders zoeken. De instelling staan op kabel de netwerk id is 372.00 weet alleen niet waar je die 5555 kan in voeren ( Als dat teminste nodig is )
    :giveup:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 sep 2009
  8. coppe218

    coppe218 Forum Member

    Berichten:
    21
    Netwerk ID is nodig. Je hebt neem ik aan wel de laatste firmware erop? In eerdere versies zat netwerk Id nog niet erin.
     
  9. kontheur

    kontheur Forum Member

    Berichten:
    11
    Hebben jullie de firmware update door de TV automatisch laten downloaden of hebben jullie deze van de Philips website?
     
  10. Rowwan

    Rowwan Forum Member

    Berichten:
    154
    Van de website is hij inmiddels al weer weg...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina