1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Werkt je TV wel of niet? Discussie bijlage

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door Curioso, 19 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.

  1. Uit frustratie dat het niet werkte (na enkele keren opnieuw opstarten!) heb ik toch geprobeerd alles uit te sluiten. Voor mij heeft dit gewerkt. Misschien toeval maar toch.... Misschien het proberen waard?
     
  2. ja ware het niet dat ik niet in kan loggen op de site omdat ik mijn wachtwoord niet weet en het wijzigen duurt blijkbaar een paar uur...
    en ze zijn telefonisch niet meer bereikbaar. nou ja morgen maar weer dan
     
  3. en nu doetie het ineens... na 4 keer proberen, zonder smartcard te activeren.
     

  4. Zie je maar weer. De aanhouder wint!!
    Was dat van mij dan waarschijnlijk toch toeval.
     
  5. Ik ben ook bezig met de nieuwe versie. 5 keer geprobeerd, inclusief activeren. Na aanleiding van alle positieve signalen blijven proberen en:
    1 - Oude smartcard erin,
    2 - een minuut alle stroom eraf.
    3 - En ...... werken. Morgen maar proberen met de nieuwe smartcard.
     
  6. Het lijkt inderdaad de aanhouder wint te zijn.
    Heeft met de smartcard niets te maken.
    Ik had 3 keer geprobeerd, toen maar uitgezet en kwartier later nog een keer geprobeerd, toen werkte hij dus wel ineens
     
  7. K*T volgensmij heb ik een hardware fout in me TV :censored:

    Hij wil maar geen digitale zenders zoeken. De CAM doet het nu wel hij geeft aan authenticatie ok..

    maar hij wil maar geen digitale zenders zoeken. De instelling staan op kabel de netwerk id is 372.00 weet alleen niet waar je die 5555 kan in voeren ( Als dat teminste nodig is )
    :giveup:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 sep 2009
  8. Netwerk ID is nodig. Je hebt neem ik aan wel de laatste firmware erop? In eerdere versies zat netwerk Id nog niet erin.
     
  9. Hebben jullie de firmware update door de TV automatisch laten downloaden of hebben jullie deze van de Philips website?
     
  10. Van de website is hij inmiddels al weer weg...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina