1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Werkt je TV wel of niet? Discussie bijlage

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door Curioso, 19 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Waarom geeft Ziggo dit advies?
     
  2. Hoi, kan je mij vertellen wat voor software update? Firmware van Philips 38.022?
     
  3. tv helemaal uit zetten op een analoog kanaal en ook van de stanby , daarna weer aanzetten.
    mischien heb je dit al geprobeerd ?
    als ik het zo hoor zijn er ook al wat problemen met gecetificeerde tv,s
    het is allemaal in het begin van ci+ dus het kan nog wel even duren als alles goed werkt.
     
  4. ik moest de tv weer 3 x aan en uitzetten, nu doet CI+ module het weer maar het is toch altijd weer even spannend.
     
  5. Voor de 9000 serie is nieuwe software die authenticatie probleem oplost.
    Even op de site kijken of in de andere topics hier!
     
  6. Mededeling

    Philips heeft vandaag een release uitgebracht met een fix voor het authenticatie probleem, jawel een reparatie van het CI+ deel.
    Philips heeft ons vanavond bericht dat ze een probleem met de webserver hadden, maar het lijkt erop dat de server weer actief is.

    De eerste (postieve) resultaten zijn gemeld door nlrb. De software is voorlopig alleen bedoeld voor de 9000 serie volgens Philips. Als er geen onverwachte problemen problemen voordoen zal men dezelfde software ook vrij gegeven worden voor de andere series.

    Let wel, een evt. upgrade worden uitgevoerd op eigen risico. Betreffende software is NIET goedgekeurd door Ziggo, maar is enkel bedoeld om die mensen die een CI+ kaart van ziggo hebben aangeschaft de mogelijkheid te bieden deze kaart te gebruiken icm het Philips toestel. Wij gaan intussen met Philips verder ten doel de Philips toestellen te certificeren. Uiteraard bepaald het eindresultaat over een aantal weken of Philips ook uiteindelijk goedgekeurd wordt.
     
  7. als het maar weer werkt.
    heb je je smartcart al geaktiveerd ?
    ik heb dat gisteren gedaan via mijn ziggo maar zie vandaag dat de code van de smartcart er nog niet bij staat .
    hoelang duurt dit normaal ?
    ik heb een code op de kaart met het laatste een letter, ik ga een beetje twijfelen of ik dit er wel bij heb gezet .mischien is dit wel het probleem .
    zijn alle nieuwe smartkaart,s voorzien van een letter op het laatst van de code ?
     
  8. Heb de firmware voor mijn 32pfl9604 geinstalleerd, kom nu wel tot 4/5e van authenticatie, maar verder gaat hij niet... Dus probleem nog niet opgelost...
     
  9. Had ik ook met mijn 37PFL9604. Kwam niet verder dan 80% met de nieuwe software. Ik had de smartcard nog niet geactiveerd maar na activering, 5 minuten wachten (volgens ZIGGO) en opnieuw opstarten werkt het bij mij!

    Ik ben er alleen nog niet over uit wat "Scenea" inhoud.
    Staat nieuw in mijn home menu. Iemand?
     
  10. hmm dat had ik nog niet eerder gehoord? moet je eerst de kaart activeren voor de authenticatie werkt??
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina