1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Werkt je TV wel of niet? Discussie bijlage

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door Curioso, 19 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. kontheur

    kontheur Forum Member

    Berichten:
    11
    Waarom geeft Ziggo dit advies?
     
  2. Mark69

    Mark69 Forum Member

    Berichten:
    76
    Hoi, kan je mij vertellen wat voor software update? Firmware van Philips 38.022?
     
  3. john61

    john61 Forum Member

    Berichten:
    179
    tv helemaal uit zetten op een analoog kanaal en ook van de stanby , daarna weer aanzetten.
    mischien heb je dit al geprobeerd ?
    als ik het zo hoor zijn er ook al wat problemen met gecetificeerde tv,s
    het is allemaal in het begin van ci+ dus het kan nog wel even duren als alles goed werkt.
     
  4. neorej

    neorej Forum Member

    Berichten:
    33
    ik moest de tv weer 3 x aan en uitzetten, nu doet CI+ module het weer maar het is toch altijd weer even spannend.
     
  5. Tommie33

    Tommie33 Forum Member

    Berichten:
    101
    Voor de 9000 serie is nieuwe software die authenticatie probleem oplost.
    Even op de site kijken of in de andere topics hier!
     
  6. anoniem

    anoniem Cable Expert

    Berichten:
    4.086
    Mededeling

    Philips heeft vandaag een release uitgebracht met een fix voor het authenticatie probleem, jawel een reparatie van het CI+ deel.
    Philips heeft ons vanavond bericht dat ze een probleem met de webserver hadden, maar het lijkt erop dat de server weer actief is.

    De eerste (postieve) resultaten zijn gemeld door nlrb. De software is voorlopig alleen bedoeld voor de 9000 serie volgens Philips. Als er geen onverwachte problemen problemen voordoen zal men dezelfde software ook vrij gegeven worden voor de andere series.

    Let wel, een evt. upgrade worden uitgevoerd op eigen risico. Betreffende software is NIET goedgekeurd door Ziggo, maar is enkel bedoeld om die mensen die een CI+ kaart van ziggo hebben aangeschaft de mogelijkheid te bieden deze kaart te gebruiken icm het Philips toestel. Wij gaan intussen met Philips verder ten doel de Philips toestellen te certificeren. Uiteraard bepaald het eindresultaat over een aantal weken of Philips ook uiteindelijk goedgekeurd wordt.
     
  7. john61

    john61 Forum Member

    Berichten:
    179
    als het maar weer werkt.
    heb je je smartcart al geaktiveerd ?
    ik heb dat gisteren gedaan via mijn ziggo maar zie vandaag dat de code van de smartcart er nog niet bij staat .
    hoelang duurt dit normaal ?
    ik heb een code op de kaart met het laatste een letter, ik ga een beetje twijfelen of ik dit er wel bij heb gezet .mischien is dit wel het probleem .
    zijn alle nieuwe smartkaart,s voorzien van een letter op het laatst van de code ?
     
  8. Tommie33

    Tommie33 Forum Member

    Berichten:
    101
    Heb de firmware voor mijn 32pfl9604 geinstalleerd, kom nu wel tot 4/5e van authenticatie, maar verder gaat hij niet... Dus probleem nog niet opgelost...
     
  9. Vaagfiguur

    Vaagfiguur Forum Member

    Berichten:
    13
    Had ik ook met mijn 37PFL9604. Kwam niet verder dan 80% met de nieuwe software. Ik had de smartcard nog niet geactiveerd maar na activering, 5 minuten wachten (volgens ZIGGO) en opnieuw opstarten werkt het bij mij!

    Ik ben er alleen nog niet over uit wat "Scenea" inhoud.
    Staat nieuw in mijn home menu. Iemand?
     
  10. Tommie33

    Tommie33 Forum Member

    Berichten:
    101
    hmm dat had ik nog niet eerder gehoord? moet je eerst de kaart activeren voor de authenticatie werkt??
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina