1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

mail adres graag overzetten

Discussie in 'Internet - Email' gestart door TVO, 20 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. TVO

    TVO Forum Member

    Berichten:
    7
    Beste mensen,

    Mijn mail adres stond nog bij mijn pa op z'n account.
    Dit wou ik graag overzetten naar mijn eigen account, sub mail.

    Nu heb ik het bij mijn mail adres bij mijn vaders account verwijdert.
    Nu probeer ik onder mijn account deze aan te maken en krijg ik de melding:

    Het e-mailadres is al in gebruik. Probeer een andere gebruikersnaam/domein combinatie.

    heeft iemand enig idee hoe lang het duurt voordat mijn email adres weer wordt vrijgegeven? En wordt die uberhoud weer vrijgegeven?

    Gr Tim
     
  2. lubbe

    lubbe Forum Member

    Berichten:
    7
    Volgens mij duurt t 3 maanden. Ik heb de mijne ook verwijderd en wilde deze ook op een andere account weer activeren.
    Ik moest de mijne verwijderen omdat we van 5 naar 2 mail adressen gingen, ivm een ander abonnement. Heb nu al een maand geen mail. :evil:
     
  3. TVO

    TVO Forum Member

    Berichten:
    7
    Meen je niet!!
    Hoor het al wel weer, ga wel verder met een nieuw mail adres onder eigenaccount!!

    Bedankt voor je reactie!
     
  4. lubbe

    lubbe Forum Member

    Berichten:
    7
    Als je geluk hebt kun je onder je pa z'n account nog wel je email-adres erbij "aanhangen" via mijnziggo.nl . Op deze manier kun je nog wel je eigen mail binnen halen op je pa z'n mail-adres.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina