1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Registratie smartkaart

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door Stamp, 19 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Stamp

    Stamp New Member

    Berichten:
    1
    Ik heb onlangs het itv totaal paket met de cisco ontvanger aangeschaft.
    Instalatie ging goed kaart geeft aan dat hij geregistreert is, maar helaas als ik naar uitzending gemist of tv-theek ga geeft hij aan dat ik hier een abbo op moet aanschaffen.

    Hierover heb ik de helpdesk gebelt en deze vertelde mij dat dit tijdens de preview periode niet kon (2 weken dus).
    Mijn vraag is dus is dit normaal aangezien er op de website staat dat als het niet bevalt je binnen 7 dagen de decoder terug kan sturen en je abbo ongedaaan kan maken.

    Maar hoe zou ik dit abbo kunnen testen in die 7 dagen als mijn abbo pas na de preview periode (14 dagen dus..) word geactieveerd...?

    Update:
    Na wat meer gelezen te hebben hier heb ik mijn smartcart maar eens via mijn ziggo geactiveert.. nu "doen" ooit gemist en net gemist het wel maar krijg ik heel veel storing hierop en tv-theek geeft nog steeds aan dat dat ik mij hierop moet abboneren.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 sep 2009
  2. Crypteis

    Crypteis New Member

    Berichten:
    1
    Ik heb dus precies hetzelfde probleem.
    Overigens, als ik de smartcard op mijn ziggo probeer the activeren, krijg ik deze niet in het ''lijstje'' met geactiveerde smartcards te zien. In het menu van de cisco staat dat de kaart geactiveerd is. Tv-theek werkt niet, net gemist etc wel.
     
  3. NoWorldOrder

    NoWorldOrder Forum Member

    Berichten:
    10
    Laat ik nu hetzelfde hebben :)
    Echter vandaag is me toegezegd dat het volgende week allemaal gaat werken!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina