1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

extra smartcard ontbreken van Zenders

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door nkeer3, 18 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ik heb een Abonnement: Alles-In-Een Plus
    en heb net zoals zovelen een 2e Smartcard actief.
    Nu is er een verschil in zender aanbod per kaart klopt dat of doe ik wat verkeerd.
    Zo mis ik opde ene kaart CH 501 t/m 507 met de melding E48 of E52
    en op de andere kaart CH 50 zonder enige vermelding alleen een zwart beeld.
    Wie heeft dit ook?
     
  2. Ze horen gelijk te zijn, dat is een ding dat zeker is.
     
  3. oke dan weten we dat nu maar wat kan je er aan doen?
     
  4. Contact opnemen met de Helpdesk. Het beste telefonisch.
    Je kunt ook morgen (op zaterdag) bellen.
     
  5. Klopt,maar een E 48 melding betekent: geen signaal.
    Dat heeft met de kabel aansluiting te maken en niet met de kaart.
    Een geblokkeerde zender op een kaart geeft een E 19 melding.
    Het probleem zit dus niet in de kaart ( wissel ze maar om ) maar in het kabel signaal van de decoder die een E 48 melding geeft.

    Stekker er uit wil wel eens helpen ( 230 volt stekker ) en anders toch echt de bekabeling nakijken.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina