1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

extra smartcard ontbreken van Zenders

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door nkeer3, 18 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. nkeer3

    nkeer3 Forum Member

    Berichten:
    56
    ik heb een Abonnement: Alles-In-Een Plus
    en heb net zoals zovelen een 2e Smartcard actief.
    Nu is er een verschil in zender aanbod per kaart klopt dat of doe ik wat verkeerd.
    Zo mis ik opde ene kaart CH 501 t/m 507 met de melding E48 of E52
    en op de andere kaart CH 50 zonder enige vermelding alleen een zwart beeld.
    Wie heeft dit ook?
     
  2. Eduard08

    Eduard08 Forum Member

    Berichten:
    3.372
    Ze horen gelijk te zijn, dat is een ding dat zeker is.
     
  3. nkeer3

    nkeer3 Forum Member

    Berichten:
    56
    oke dan weten we dat nu maar wat kan je er aan doen?
     
  4. Eduard08

    Eduard08 Forum Member

    Berichten:
    3.372
    Contact opnemen met de Helpdesk. Het beste telefonisch.
    Je kunt ook morgen (op zaterdag) bellen.
     
  5. G.bruiker

    G.bruiker Forum Member

    Berichten:
    3.309
    Klopt,maar een E 48 melding betekent: geen signaal.
    Dat heeft met de kabel aansluiting te maken en niet met de kaart.
    Een geblokkeerde zender op een kaart geeft een E 19 melding.
    Het probleem zit dus niet in de kaart ( wissel ze maar om ) maar in het kabel signaal van de decoder die een E 48 melding geeft.

    Stekker er uit wil wel eens helpen ( 230 volt stekker ) en anders toch echt de bekabeling nakijken.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina