1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen mogelijkheid tot opnemen meer + harddisk foetsie

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door ilojem, 18 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Mmmm.
    :idea:

    Helaas ben ik weer eens zo'n a-techneut. Kan je me vertellen wat je precies wil weten?
    firmware versie 1.0.2.A
    core versie CO20113k
    NP versie PVR 1.8.40
    loader versie 3.1.0

    Is dit wat of heb je iets anders nodig?
    :?:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 sep 2009
  2. Ik heb zelf geen Cisco, maar misschien weet één van de andere Cisco gebruikers waar de versie informatie van de SmartGuide getoond wordt? De huidige versie van de SmartGuide die voor de Cisco is uitgebracht zou 1.12.1.253 moeten zijn. Als je dat versie nummer ergens kan terugvinden dan gaat mijn theorie van het tijdelijk verwisselen van de Cisco en Samsung SmartGuide firmwares dus niet op.
     
  3. Die kan ik nog wel vinden. :-P
    smartguide versie 1.12.1.1258

    Wat betekent dit volgens jou?
     
  4. Het is in ieder geval een versie die niet officieel door Ziggo is vrijgegeven voor de Cisco, dus ik denk toch echt dat er afgelopen vrijdag 18 september iets mis is gegaan toen Ziggo de download kanalen voor de Samsung HDTV/VOD ontvanger heeft aangemaakt in Ziggo/Casema/Multikabel gebied. Maar ja, ga dit maar eens uitleggen aan de helpdesk medewerkers. Grote kans dat ze nog nooit van een Samsung HDTV/VOD ontvanger hebben gehoord. Ik kan je daar niet mee verder helpen, maar zou wel graag horen hoe dit is afgelopen.
     
  5. Ok. Dank je wel voor je hulp zo ver. :thumb up: Ik wacht het wel even af dan maar. Mocht het idd een softwarefout zijn, dan zal ik toch niet de enige zijn die hier last van heeft. Ik laat het hier weten wat er in de komende dagen gebeurt. En die helpdesk? Nee laat maar...
     
  6. Houdt er wel rekening mee dat de SmartGuide firmware configuratie mogelijk maar heel even verkeerd is geweest en dat jij misschien net de pech hebt gehad dat je op dat moment je Cisco ontvanger hebt opgestart of gebruikt waardoor die verkeerde SmartGuide firmware versie geladen is. De kans dat er meer Cisco klanten zijn is redelijk klein en van dat percentage is de groep nog kleiner die dit forum weet te vinden. Ik zou dus niet gaan afwachten en toch maar aan de bel gaan trekken bij Ziggo.
     
  7. Cisco 8455 kan niet opnemen

    http://zonder iTV: http://zonder iTV: http://ziggo-gebruikers.nl/forum/forumdisplay.php?f=123We hebben sinds kort een Cisco 8455 PVR en aangesloten op onze Ziggo aansluiting.
    Bij het installeren van de Cisco vielen me 2 dingen op :
    - ik zag maar 1 tuner in het installatiescherm.
    - er werd niet om accountgegevens gevraagd.

    Nu heb ik de volgende problemen :
    - VOD geeft een serverfout
    - TVtheek idem ( wel abo op )
    - in het menu instellingen komt de recorder helemaal niet voor en er kan dus niets opgenomen worden.

    Wat kan hier aan de hand zijn.
    Dank voor alle suggesties etc.
    Frank
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 okt 2009
  8. heb inmiddels van Cisco zonder problemen een nieuwe ontvanger gekregen.
    alles werkt nu prima
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina