1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Geen mogelijkheid tot opnemen meer + harddisk foetsie

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door ilojem, 18 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ilojem

    ilojem Forum Member

    Berichten:
    8
    Ach ja, gisteren heeft mijn kastje nog wat opgenomen voor me. Vandaag wil ik het programma bekijken, weg harddisk. Weg alle opgenomen programma's, weg mogelijkheid tot instellen opname voor vanavond. Het knopje rechts onder op de afstandsbediening wat je gelijk naar je opnames brengt, doet niets meer. Ook in het menu zie ik geen optie meer om naar je opnames te gaan.

    What is going on? Is dit normaal? Ik weet over de extra beveiligingen die men wil invoeren wat betreft opnemen en de evt. illegale copieën die sommigen ervan willen maken, maar ik mag toch wel naar mijn eerder opgenomen dingen kijken???
     
  2. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.670
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    En over welk 'kastje' gaat het hier?
     
  3. ilojem

    ilojem Forum Member

    Berichten:
    8
    Cisco 8455 DVR Interactieve televisie. De hele recorder modus bestaat niet meer. Noch via menu noch via de rechtstreekse afstandsbedieningknop rechtsonder. :x
     
  4. Clevegt

    Clevegt Forum Member

    Berichten:
    987
    Misschien de stekker even uit het stopcontact halen en dan een paar minuten wachten?

    Lekker Ziggo standaard antwoord, excuus :oops:
     
  5. ilojem

    ilojem Forum Member

    Berichten:
    8
    Hahaha. Dat was het eerste wat ik probeerde. Helaas...
     
  6. Clevegt

    Clevegt Forum Member

    Berichten:
    987
    Fabrieks instellingen terugzetten? Dan blijven je opnames namelijk staan, althans bij mij wel...
     
  7. ilojem

    ilojem Forum Member

    Berichten:
    8
    Net gedaan maar geen enkel resultaat. Het lijkt erop dat het gewoon is uitgezet. Of ben ik echt de enige die niet meer kan opnemen, de rode R knop niet meer kan gebruiken, niet bij mijn opnames kan en via het menu de instellingen voor opnames niet er meer tussen ziet staan?
     
  8. Zapp Brannigan

    Zapp Brannigan Forum Member

    Berichten:
    3.611
    Start de harde schijf überhaupt nog wel op? Kun je het karakteristieke geratel horen zodra je je Cisco aan zet (eventueel met je oor op de kast)?
     
  9. ilojem

    ilojem Forum Member

    Berichten:
    8
    Harddisk spint op. Hoor hem duidelijk als vanouds. Vanavond blijkt dat ik ook geen programma's meer kan pauzeren. Het begint toch op een fout in het kastje te lijken. :?

    Iemand suggesties?
     
  10. ArChie

    ArChie Forum Member

    Berichten:
    5.241
    Zou er bij jou op de Cisco misschien op de één of andere manier de SmartGuide firmware voor de Samsung HDTV/VOD ontvanger zijn geladen? Sinds een paar dagen zijn namelijk de firmware download en SmartGuide download kanalen voor de Samsung HDTV/VOD ontvanger toegevoegd in Ziggo/Casema/Multikabel gebied. Van de Samsung HDTV/VOD ontvanger is bekend dat die geen harddisk heeft en dus geen PVR functie. Als bij jou al die PVR functionaliteit opeens verdwenen is dat heb ik het donkerbruine vermoeden dat er iets tijdelijk fout is gegaan bij het aanmaken van de download kanalen. Welke versie informatie wordt er allemaal getoond op de status schermen van de Cisco?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina