1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Authenticatie problemen CI+ kaart

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door alki, 18 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo, ik ben bang dat je tv niet gaat werken met CI+, alleen de P serie ondersteund CI+, de W serie niet, rest niet anders dan de Cam om te ruilen voor een Alphacrypt cam of 'gewoon' via de STB digitaal te kijken..
    Kijk hier voor gecertificeerde modellen..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 nov 2009
  2. CI+ CI min

    Dank Barbarian voor je reacte. fijne verkopers:no:, en ze gaven nog aan dat meerdere mensen van dezelfde type wel eens problemen hebben en Ziggo gewoon aangeven even de software aanpassen! haal je van het forum. Mooi balen dus. Ik ben er niet zo in thuis, maar dat alphacrypt is nog steeds met een module?
    groet
    BW123
     
  3. Je tv zal waarschijnlijk werken met een Alphacrypt Cam, alleen deze wordt niet ondersteund door Ziggo...... even Googlen dus...

    http://www.hardware.info/nl-NL/news/ymiclZqawpiabZY/Ziggo_Alphacrypt_wordt_niet_gesaboteerd/
     
  4. alphacrypt

    het wordt er zo minder leuk op. Weet jij o die evt software wijziging kan doorvoeren zodat die CI+ wel werkt?
    iig dank weer voor je info
     
  5. Het is niet op te lossen met softwarematig iets, jouw tv zal niet gaan werken met CI+
    Wanneer heb je het toestel gekocht? Ik zou de Cam gewoon terug brengen....
     
  6. Tja, die lijst staat hier natuurlijk niet voor niets op het forum. Als jouw exacte typenummer daar niet bij staat en je overweegt toch een Ziggo CI+ CAM te kopen dan is het op zijn minst raadzaam altijd eerst hier op het forum navraag te doen. Er zit hier op het forum veel meer kennis dan bij die verkopers. Die zijn namelijk alleen maar geïnteresseerd in verkopen omdat dat weer provisie oplevert. Ze zullen dus gauw geneigd zijn iemand maar wat op de mouw te spelden, zelfs al weten ze donders goed dat het niet werkt. Geopende verpakkingen worden namelijk ook niet teruggenomen.
     
  7. ik was idd niet op het forum geweest, wist niet van het bestaan (ben wellicht digibeet) maar dat het teruggenomen wordt gaat zeker gebeuren. laat het nog wel weten, voel me nl slecht voorgelicht en behandeld!:evil:
     
  8. ik heb het toestel net 3 a 4 maandjes.
     
  9. Mensen worden altijd slecht voorgelicht in grote zaken waar consumentenelektronica wordt verkocht. Ik blijf af en toe als ik in zo'n zaak kom wel eens puur voor de lol staan luisteren wat verkopers allemaal aan klanten vertellen die echt op zoek zijn naar advies, en ik heb nog nooit anders mee gemaakt dan dat verkopers laaiende onzin uitkramen.

    Op marktplaats zie ik trouwens met de regelmaat van de klok mensen die een verkeerd gekochte (want onbruikbare) Ziggo CI+ CAM aanbieden. Dat duidt er dus op dat het niet altijd lukt om de CAM terug te brengen en je geld terug te krijgen. Ik zou er maar niet zo zeker van zijn dat je het ding terug kunt brengen en je geld terug kunt krijgen, om de eenvoudige reden dat de verkopers niet kunnen controleren of de smartcard al in een decoder of in de CAM heeft gezeten.
     
  10. ik heb de bijgevoegde smartcard niet eens gebruikt. had deze al met een oud digi kastje van ziggo. dat werkt wel met een scart en tulpjes. daar wil ik juist van af en bij aankoop van d etv was dat juist het verkooppunt.
    wat een :censored: gedoe. anyway, jullie dank voor de info
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina