1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Authenticatie problemen CI+ kaart

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door alki, 18 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Er wordt door samsung / de monteur een ander menu aangeroepen waar speciale informatie staat mbt CI +. Nadat dit menu aangeroepen is en de TV opnieuw opgestart wordt zal error 17 verschijnen waarna de standaard installtie procedure gebruikt kan worden.

    De specifieke code zal ik binnenkort ontvangen. Het gebruik van het standaard service menu heeft inderdaad geen effect
     
  2. Vandaag geinstalleerd, wat eerst niet lukte. Met bovenstaande handleiding lukte 't wel! Bedankt!
     
  3. Heeft iemand een link ??
     
  4. ci cam

    Klopt dat de monteur een "diepe"reset uit moet voeren.
    Had zelf een ci cam fout 11.

    Deze fout niet bekend bij ziggo en samsung.

    Na de "reset"van de monteur ging de installatie direct goed.

    Dus niet zelf gaan klooien maar een monteur erbij halen.:?
     
  5. Problemen updates?

    Hallo,
    Mijn ouders hebben afgelopen weekend een Samsung televisie gekocht type LE32B625T4PXXN . Nu hebben zij daar een Humax IRHD-5000C bij gekocht aangezien ze graag digitale televisie wilden hebben. Dit werkt perfect en geen problemen. Nu is het alleen zo dat ze dus twee afstandsbedieningen hebben en dit niet handig is.
    Was er achter gekomen dat er een CI+ module in de tv kan en dit dus een kastje, kabeltje en afstandsbediening scheelt (+ veel euro's).

    Zij weer terug naar de winkel om om te ruilen maar in de winkel werd het afgeraden zo'n module te nemen aangezien deze nogal problemen gaven na update's vanwege kinderziektes.
    Nu is mijn vraag is dit echt het geval voor deze tv/module of valt dit allemaal wel mee? Zo ja zijn er dan oplossingen voor of moet je dan zoals ze in de winkel zeiden elke keer een nieuwe module kopen van 80 euro's?

    Ik hoop dat jullie me hier een beetje advies in kunnen geven.
    Alvast bedankt.

    PS: Ook werd er gezegd dat het wel 3 tot 4 maanden kan duren voordat je zo'n CI+ module binnen heb.
     
  6. Het klinkt een beetje alsof deze winkel niet aan de ci+ kan komen ( ze zijn wel moeilijk leverbaar maar niet maanden ) en dit maar als excuus roept.
    Het is ook een redelijk verschil,een 5000 voor 149 of een gewone cam voor 7 tientjes.
    Steeds een nieuwe module kopen,daar heb ik nog nooit van gehoord,als de module echt kapot zou gaan heb je er garantie op.
    Voor 4 tientjes heb je een logitech harmony en kan je beide apparaten bedienen met een remote.
    Voor de voorlichting en behandeling in de winkel: :no:
     
  7. Diverse winkels hebben ze nog steeds op voorraad liggen en er is deze week ook een nieuwe serie geleverd aan de winkels, dus dat zou zeker geen 4 tot 4 maanden hoeven te duren :wink:
     
  8. Ik heb net een CAM module bij 4launch gehaald (Neotion). Liggen momenteel op voorraad voor 6 tientjes.
     
  9. Goed het op niet op voorraad zijn en 3-4 maanden wachten klopt dus niet.
    Maar hoe zit het met eventuele problemen na update's?
    Klopt het dat het dan niet meer werkt of zou je dan iets moeten doen waardoor het wel weer werkt?

    Oftewel raden jullie het aan zo'n CI+ cam te nemen?
    Of raden jullie het juist af omdat het zoveel problemen geeft als die er al zijn natuurlijk?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina