1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Authenticatie problemen CI+ kaart

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door alki, 18 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. enig idee wanneer Samsung langs komt. Ik wil graag horen wat zijn bevindigen zijn. Ik stuur je nog een PM
     
  2. Morgen ( donderdag 15 okt ) komt er een monteur langs
     
  3. Morgen neemt mijn vader weer contact op met Samsung, hij moest vandaag nog een aantal (waarvan we vantevoren al wisten dat dat ze loos waren) acties uitvoeren en dat zal er vermoedelijk vrijdag 26 okt een monteur langskomen.

    Heb jij ook een UE40B6000 Ton?
     
  4. Ik heb een UE46B7020WPXXN ( is het zelfde als de 7000 maar dan een zwarte rand ipv een rode )
     
  5. ci+ kaart

    na 2 weken ellende is het mij gelukt ik had de freqenti niet goed ik zit in Den Helder dan is het niet 5555 maar 8888 dan wil het wel.
    toch bedankt voor alle reacties.:applause:
     
  6. Laatst bewerkt door een moderator: 15 okt 2009
  7. Vandaag een monteur langs geweest. In een vloek en een zucht werkte mijn TV met de CI+ module.
    Dus geen defecte module of TV zoals Ziggo mij alsmaar voorhield maar gewoon het gebrek aan een juiste handleiding, en ondeskundigheid van de helpdesk waarbij men ook maar uit een boekje voor zit te lezen ( aap die een kunstje heeft geleerd ) en denken dat na 15 keer hetzelfde doen het toch moet gaan werken. :evil::sad:
    Met dank aan service van Samsung, daar is blijkbaar een keer bellen voldoende en komen ze gratis het probleem oplossen.:applause:
     
  8. En wat was nou de oplossing?
     
  9. Ik denk dat je toch een verkeerde voorstelling hebt van de oorzaak. Er was een probleem met je TV. Daarvoor heeft Samsung een handeling gedaan via het hidden service menu. Vervolgens is de normale procedure volgens de handleiding weer uitgevoerd en met succes !

    Het ligt dus niet aan de handleiding zoals je suggereert. In dat geval had je ook gewoon de handleiding kunnen gebruiken, waarvan je de link op dit forum kunt vinden. Betreffende handleiding is ook door Samsung gemaakt (2e versie) !

    Een error 16 ligt aan de TV en kan vooralsnog alleen met hulp van Samsung opgelost worden, zolang Samsung HQ nog niet instemt met het plaaten de procedure op het forum. Daarom kunnen we nu alleen verwijzen naar de helpdesk van samsung.
     
  10. @Anonime

    Beste Anoniem,

    Ik heb (nog steeds, ruim een maand later) nog steeds hetzelfde probleem als Ton44. Bij mij is ook een monteur geweest (niet van Samsung zelf, maar van een Service Center die ze blijkbaar inhuren). Deze hebben een nieuw mainboard besteld, maar dat is blijkbaar helemaal niet nodig.....

    Kun je mij de procedure anders sturen via een PM? Ik wacht nu al een maand en mijn preview van alle digitale kanalen is al verlopen, en ik kijk nu alleen analoog!!!! Grrrrrrrrrr
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina