• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Authenticatie problemen CI+ kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb exact het zelfde probleem.
Authentication gestart en daar blijft het bij. Op advies van Ziggo een nieuwe CI+ adaptor in de winkel gehaald maar geen resultaat. Nieuwe firmware geinstaleerd maar geen resultaat. Op verzoek van Samsung alles opnieuw geinstalleerd ( had ik zelf al 20 keer gedaan ) maar geen resultaat.
Nu komt er morgen een monteur van Samsung aan huis. Ik ben heel erg nieuwsgierig hoe dit gaat aflopen. Ik laat het wel weten !!!

enig idee wanneer Samsung langs komt. Ik wil graag horen wat zijn bevindigen zijn. Ik stuur je nog een PM
 
Morgen ( donderdag 15 okt ) komt er een monteur langs
Morgen neemt mijn vader weer contact op met Samsung, hij moest vandaag nog een aantal (waarvan we vantevoren al wisten dat dat ze loos waren) acties uitvoeren en dat zal er vermoedelijk vrijdag 26 okt een monteur langskomen.

Heb jij ook een UE40B6000 Ton?
 
Morgen neemt mijn vader weer contact op met Samsung, hij moest vandaag nog een aantal (waarvan we vantevoren al wisten dat dat ze loos waren) acties uitvoeren en dat zal er vermoedelijk vrijdag 26 okt een monteur langskomen.

Heb jij ook een UE40B6000 Ton?

Ik heb een UE46B7020WPXXN ( is het zelfde als de 7000 maar dan een zwarte rand ipv een rode )
 
ci+ kaart

na 2 weken ellende is het mij gelukt ik had de freqenti niet goed ik zit in Den Helder dan is het niet 5555 maar 8888 dan wil het wel.
toch bedankt voor alle reacties.:applause:
 
Morgen ( donderdag 15 okt ) komt er een monteur langs

Vandaag een monteur langs geweest. In een vloek en een zucht werkte mijn TV met de CI+ module.
Dus geen defecte module of TV zoals Ziggo mij alsmaar voorhield maar gewoon het gebrek aan een juiste handleiding, en ondeskundigheid van de helpdesk waarbij men ook maar uit een boekje voor zit te lezen ( aap die een kunstje heeft geleerd ) en denken dat na 15 keer hetzelfde doen het toch moet gaan werken. :evil::sad:
Met dank aan service van Samsung, daar is blijkbaar een keer bellen voldoende en komen ze gratis het probleem oplossen.:applause:
 
Vandaag een monteur langs geweest. In een vloek en een zucht werkte mijn TV met de CI+ module.
Dus geen defecte module of TV zoals Ziggo mij alsmaar voorhield maar gewoon het gebrek aan een juiste handleiding, en ondeskundigheid van de helpdesk waarbij men ook maar uit een boekje voor zit te lezen ( aap die een kunstje heeft geleerd ) en denken dat na 15 keer hetzelfde doen het toch moet gaan werken. :evil::sad:
Met dank aan service van Samsung, daar is blijkbaar een keer bellen voldoende en komen ze gratis het probleem oplossen.:applause:

Ik denk dat je toch een verkeerde voorstelling hebt van de oorzaak. Er was een probleem met je TV. Daarvoor heeft Samsung een handeling gedaan via het hidden service menu. Vervolgens is de normale procedure volgens de handleiding weer uitgevoerd en met succes !

Het ligt dus niet aan de handleiding zoals je suggereert. In dat geval had je ook gewoon de handleiding kunnen gebruiken, waarvan je de link op dit forum kunt vinden. Betreffende handleiding is ook door Samsung gemaakt (2e versie) !

Een error 16 ligt aan de TV en kan vooralsnog alleen met hulp van Samsung opgelost worden, zolang Samsung HQ nog niet instemt met het plaaten de procedure op het forum. Daarom kunnen we nu alleen verwijzen naar de helpdesk van samsung.
 
@Anonime

Een error 16 ligt aan de TV en kan vooralsnog alleen met hulp van Samsung opgelost worden, zolang Samsung HQ nog niet instemt met het plaaten de procedure op het forum. Daarom kunnen we nu alleen verwijzen naar de helpdesk van samsung.

Beste Anoniem,

Ik heb (nog steeds, ruim een maand later) nog steeds hetzelfde probleem als Ton44. Bij mij is ook een monteur geweest (niet van Samsung zelf, maar van een Service Center die ze blijkbaar inhuren). Deze hebben een nieuw mainboard besteld, maar dat is blijkbaar helemaal niet nodig.....

Kun je mij de procedure anders sturen via een PM? Ik wacht nu al een maand en mijn preview van alle digitale kanalen is al verlopen, en ik kijk nu alleen analoog!!!! Grrrrrrrrrr
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan