1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Authenticatie problemen CI+ kaart

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door alki, 18 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ton44

    Ton44 Forum Member

    Berichten:
    10
    Nog een laatste vraag voordat ik terug ga met de CI+ cam module.
    Ik heb bij het aanzetten van de tv met module erin heel even ( 0.5 sec ) in beeld de melding "CI+ cam fout 11" wat kan dit betekenen.
     
  2. anoniem

    anoniem Cable Expert

    Berichten:
    4.086
    dit moet ik uitzoeken.
     
  3. ArChie

    ArChie Forum Member

    Berichten:
    5.240
    Fout code 11: Authentication Failed - Key Computation Failed
    Fout gedetecteerd door: CICAM/Host
    Host actie: Host stops the CICAM.
    CI+ CAM actie: CICAM goes to pass-through mode
     
  4. Ton44

    Ton44 Forum Member

    Berichten:
    10
    Wat betekend dit ? Doe ik iets verkeerd ?, is de CI+ module defect ?
     
  5. kittekat

    kittekat Forum Member

    Berichten:
    6
    ci+ kaart

    ik heb gedaan wat er stond om de ci+ kaart te installeren maar het werkt niet hij geeft aan E06-04 smartcard defect en daarna vervormd singaal hoe kom ik aam de firmware voor de tv ik heb een samsung LE32B652T4P
    ook geeft hij aan tv module vernieuwen hoe doe ik dat?
     
  6. gert017

    gert017 New Member

    Berichten:
    3
    Duidelijke handleiding van Samsung

    Heren,

    Samsung heeft en duidelijke handleiding voor het installeren en instellen van de CI+ module. Ook worden diverse foutcodes besproken.

    Deze handleiding heeft mijn problemen binnen 10 minuten opgelost.

    Ik heb deze handleiding, een pdf-je, even on-line gezet.

    http://home.kpn.nl/telge017/bestanden/samsung_cam.pdf

    succes ermee, Gert
     
  7. kittekat

    kittekat Forum Member

    Berichten:
    6
    ci+ kaart

    mag je bedanken hiervoor ik ga het zo uitproberen en zal laten weten of het gelukt is bedankt.
     
  8. Scar1k

    Scar1k New Member

    Berichten:
    3
    1,5 week terug hebben we voor mijn vader een UE40B6000 opgehaald, gelijk een CI+ cam erbij genomen en het apparaat geïnstalleerd. We hebben alles volgens het boekje gedaan (zenders zoeken, NL1HD werkt, TV uit, CAM erin en TV weer aan) en de TV bleef hangen op "Authenticatie start". Vanalles geprobeerd; volgorde van handelingen veranderd, firmware van 2004.1 naar 2005.2 gebracht enz., maar dit alles mocht niet baten. De TV zag de CAM wel (gegevens waren in het menu ook wel uit te lezen), maar deed er verder dus niets mee. Ook het Ziggo signaal staat constant op 100, dus dit mag ook geen probleem opleveren.

    Uiteindelijk hebben we contact gezocht met Samsung. Je mag dan alle stappen NOGMAALS doorlopen met de helpdesk aan de telefoon en ze kwamen tot de conclusie dat het CI+slot niet in orde was. De TV is vervolgens retour winkel gegaan en we zouden een nieuw exemplaar krijgen.
    De CAM is ook nog even in een andere TV getest en deze werkt gewoon goed.

    We zijn nu 1,5 week verder en vanavond hebben we de nieuwe TV tot onze grote vreugde opgehaald! TV in elkaar gedraaid, stroom erop, installeren, CAM erin ennnnnnn.......... (@$%*(*@#($@)I($

    Exact hetzelfde probleem als met TV nummer 1....

    Ook nu heb ik de firmware weer geüpdate en wederom had dit geen resultaat. Er staat nu dus een mooie nieuwe 40" LED-TV met een analoog signaal in de huiskamer.
    :giveup:

    Morgen ga ik maar eens rondbellen, kijken wat daar nog uit gaat komen..
     
  9. anoniem

    anoniem Cable Expert

    Berichten:
    4.086
    Wil je me je gegevens sturen per PM, om contact met je op te nemen.

    Anoniem
    ziggo
     
  10. Ton44

    Ton44 Forum Member

    Berichten:
    10
    Ik heb exact het zelfde probleem.
    Authentication gestart en daar blijft het bij. Op advies van ziggo een nieuwe CI+ adaptor in de winkel gehaald maar geen resultaat. Nieuwe firmware geinstaleerd maar geen resultaat. Op verzoek van Samsung alles opnieuw geinstalleerd ( had ik zelf al 20 keer gedaan ) maar geen resultaat.
    Nu komt er morgen een monteur van Samsung aan huis. Ik ben heel erg nieuwsgierig hoe dit gaat aflopen. Ik laat het wel weten !!!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina