1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Even iets positiefs

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door dieco, 17 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Om mijn verhaal duidelijker te maken, zal ik eerst mijn 'probleem' uitleggen.
    Door een progressieve spierziekte is mijn spraakvermogen zodanig aangetast dat praten in het algemeen erg vermoeiend en frustrerend voor me is. En telefoneren is dat ook, maar dan in de overtreffende trap.
    Dat zorgt ervoor dat ik bepaalde zaken dus via internet moet zien te regelen.
    En ik kan eerlijk zeggen dat dat dus lang niet altijd lukt. Sommige mensen/bedrijven zijn niet/nauwelijks in het bezit van een portie begrip. Bij mijn vorige provider stuitte ik op diverse problemen daaromtrent. Ondanks het feit dat ik herhaaldelijk aangaf de problemen niet telefonisch te kunnen oplossen, bleven ze volharden in de mededeling dat ik maar moest bellen. Mede daarom besloot ik dus over te stappen ... met de angst in m'n hart: "zou dat wel goedkomen?"

    Op het moment van aanmelden heb ik duidelijk gemaakt dat ik een bepaalde mate van hulp nodig heb. En mijn opluchting was groot toen ik merkte dat ik op alle mogelijke manieren hulp kreeg van de diverse Ziggo-medewerkers. Zelfs toen bleek dat er naderhand nog iets gecorrigeerd moest worden, hebben diezelfde medewerkers er alles aan gedaan om dat zo soepel mogelijk te laten verlopen. En ik vind dat dat wel om een enorm welgemeend, welverdiend en groot compliment vraagt. En dat krijgen ze bij deze dan ook van me ...
    Helemaal omdat er al zoveel negatieve berichten over Ziggo de ronde doen.

    Vandaar dus dit bericht ... Ik hoop dat de medewerkers waar ik het over heb weten wie ik bedoel, want namen noemen lijkt me geen goed plan. Zij hebben gezorgd dat mijn eerste ervaringen met Ziggo erg prettig verlopen zijn. Dat geeft, wat mij persoonlijk betreft, hoop voor de toekomst!!

    Dus bij deze nogmaals: bedankt allemaal voor alle hulp!!

    [​IMG]
     
  2. Complimenten aan die Ziggo-medewerkers die met de mede-mens rekening houden :thumb up:
     
  3. C,

    Ik zal je complimenten overbrengen aan de mensen van het Customer Service en Technical Support, die niet op het forum actief zijn maar zich wel uitermate hebben ingespannen om allemaal voor elkaar te krijgen. Het regelen van dubbele telefoon verbindingen om te voorkomen dat je zonder telefoon zou komen te zitten is geen alledaagse aangelegenheid.

    Dank voor je postieve reactie, mede namens de betrokkenen.

    Anoniem


     
  4. Mooi voor jou Dieco, ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen... :thumb up:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina