1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Installeren ITV

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door sjors1, 17 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. sjors1

    sjors1 Forum Member

    Berichten:
    7
    Afgelopen week heb ik het installatiepakket ontvangen en gisterenavond heb ik een en ander aangesloten volgens de handleiding. Nu heb ik nog de volgende 3 vragen:
    1) Na aansluiting van mijn modem voor telefoon en internet op de versterker lag dat er ineens uit. Een aantal keren resetten hielp niets. De helpdesk gebeld en deze gaf aan dat ik de splitter die eerst op de hoofdaansluiting zat (vanwege 1-gats) er weer terug op moest doen. Het signaal van de versterker voor de modem was dusdanig sterk geworden dat mijn modem dat niet aankon. Ik heb de splitter er weer op gedaan en het werkt. De vraag is of dit nu wel helemaal goed gaat.

    2) Interactieve tv werkt niet. Als ik iets selecteer krijg ik de opmerking Netwerkfout, druk op terug. Ik heb een aantal keren ITV geïnstalleerd, maar wordt dan telkens geconfronteerd met de Code K en de opmerking dat installatie op de achtergrond doorgaat. Wat kan ik hier aan doen? Mijn bekabeling in huis is goed (heb ook 100% signaal)

    3) Ik heb ook een ingebouwde decoder in mijn Sony-tv zitten. Dit werkt goed samen met een Cam-module. Ik wil dit ook graag behouden voor het tv-kijken, want zappen gaat vele malen sneller en de decoder staat bij mij ook achter een dichte kast. Het was voor mij dus belangrijk dat het signaal dat de decoder binnenkomt 1-op-1 doorgaat naar mijn tv. De mijnheer van de klantenservice heeft dat vooraf ook gegarandeerd. Gisteren dus de decoder aangesloten en ik kan nu geen tv meer kijken via de cam-module. Dat heeft het gisteren zo'n 15 minuten gedaan, maar na een herinstallatie van de interactieve tv is hij ermee gestopt. Hoe krijg ik dit weer aan de praat?

    Hopelijk kan iemand me met bovenstaande vragen helpen!
     
  2. julius

    julius Forum Member

    Berichten:
    329
    2:Ik denk dat het niet lukte omdat er een storing was, ik zou zeggen probeer het nu eens.

    3:Krijgt je tv nog wel signaal? En heb je een (nieuwe) kaart erin?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina