1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

arris docsis 3 problemen

Discussie in 'Internet - Eigen netwerk' gestart door Hannibal-fmj, 16 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Vandaag een service monteur van Ziggo thuis op bezoek gehad. Mijn netgear router was defect en hij kwam die bekijken. Bleek inderdaad kapot te zijn. Toen modem reset gedaan (de Arris) maar hij wilde niet meer opstarten. Monteur heeft alles nagemeten en kwam niet verder. Andere modem aangesloten de Ubi (schijnt beter te zijn)

    ook hier echter geen signaal, alles nogmaals doorgemeten en hogerop gebeld naar zijn baas van ziggo. We kwamen er niet uit, hebben na 3,5 uur !!!! besloten tijdelijk een docsis 2 modem in te pluggen, daar haal ik wel geen 50 mb mee maar ik heb telefoon en internet tijdelijk.

    Hij gaat vanavond in zijn vrije tijd emailen en uitzoeken wat er moet gebeuren. Deze monteur is een vriend van mijn broer en vertelde me dat ik ziggo niet meer hoefde te bellen, hij gaat het regelen - scheelt me een hoop euro's naar klantenservice

    Hij vertelde ook dat de nieuwe modems die defect terugkomen bij hen snel nagekeken worden en dan opnieuw verpakt worden. Je krijgt dus niet altijd een nieuwe maar een 2e hands die opnieuw verpakt is

    bij de arris schijnt het een veel voorkomend probleem te zijn dat ie steeds uitvalt. er moet een nieuwe firmware in maar ziggo heeft hier geen haast mee vertelde hij, dus wees niet al te blij als je een nieuwe arris in huis krijgt

    verder hoop ik dat het nu allemaal snel in orde komt

    gegroet :giveup:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina