1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

"Onderhoudswerkzaamheden"

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Witchfinder, 16 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. G.bruiker

    G.bruiker Forum Member

    Berichten:
    3.309
    Heb dit ook gehad.
    Bellen: monteur is niet geweest,kabel installatie is in orde,storing is ontstaan nadat er werkzaamheden waren geweest.
    Heb gedreigd zelf de kast open te slopen en mezelf aan te sluiten.
    De dame gevraagd dit te noteren.
    Naam van de dame gevraagd en gezegd dat ik haar verantwoordelijk stel voor de melding en bij een klacht van Ziggo dat ik de kast opengesloopt heb om mezelf dan maar aan te sluiten ALS er geen monteur komt,ik verwijs naar haar omdat ik netjes de klacht aangemeld heb en niemand er iets mee wil doen.
    Had diezelfde middag nog beeld.
    Wat is je postcode ?

    Misschien heb je een dvb-T televisie, een stuk blank koperen draad ( bv binnenkern van coax aan een pluk monteren (alleen binnenkern) en je kan waarschijnlijk ned 1,2 en 3 wel ontvangen.
    Anders: naar KPN winkel, digitenne proefpakketje voor een maand bestellen,dan heb je in elk geval beeld tot iemand wel langs wil komen,wel binnen die proefmaand uiteraard.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 sep 2009
  2. Witchfinder

    Witchfinder Forum Member

    Berichten:
    24
    Nou, toch maar weer gebeld, want ik wil sowieso wel mijn analoge signaal terug tot opzegdatum (waar ik al voor betaalde)...

    Blijkt nu dat er GEEN monteur was ingepland gisteren tussen 1700-2200u. Ik ben dus gewoon VOORGELOGEN! Helaas heb ik de naam niet van deze medewerker....

    Nu kan er pas een monteur worden ingepland 23 september tussen 1200-1800u...kortom gewoon door gepruts van Ziggo een week zonder kabelsignaal...heb nu wel de naam gevraagd vd medewerker...

    Het alles-in-1 pakket gaat maandag retour, en ik zeg mijn analoge abonnement dus op...

    Gewoon een week afgesloten van de kabel zeker door gepruts van en monteur en gebrek aan service van Ziggo. Aan alle Ziggo klanten: veel suc6 en sterkte, jullie zullen het nodig hebbn! Aan Ziggo, U wordt bedankt (NOT).
     
  3. arnold!

    arnold! Forum Member

    Berichten:
    14
    geen TV en internet na werkzaamheden

    Ik herken dit beeld zo goed, want Ziggo had in de wijkkast bij mijn zoon werkzaamheden uitgevoerd. Daarvan had hij keurig een brief gehad. Alleen de data waren verkeerd. Werkzaamheden waren een week later gepland, maar ja. Na de werkzaamheden hadden drie van de 7 aansluitingen geen TV en geen Internet. Hij heeft met zijn mobiele telefoon Ziggo gebeld maar moest inderdaad maar afwachten. Toen ik belde werd een monteur toegezegd, maar die kwam niet.

    Uiteindelijk zaterdag weer gebeld en ik kreeg toen een helpdeskmedewerkster die wel hart vooor haar werk had. Zij zag dat de drie nog steeds geen aansluiting hadden en plande een monteur in. Ook stuurde zij een e-mail naar planning met het verzoek direct na het weekend een monteur te sturen en beloofde e.e.a. in de gaten te houden. Op maandag belde planning dat er een monteur beschikbaar was. Bleek dat de monteur die werkzaamheden eerder had uitgevoerd vergeten was de verbindingen weer actief te maken. Hij heeft bijna een week zonder TV en internet gezeten omdat een monteur niet even controleerde of alle stekkers weer waren aangesloten. Inmiddels heb ik wel een verzoek om restitutie voor hem naar Ziggo gestuurd.

    Krijg ik vandaag twee e-mails dat ik vanmorgen een gesprek zou hebben gevoerd met Ziggo en dat ik € 30,00 terug zou krijgen. In de tweede e-mail stond dat ik een nieuwe smartcard kon aanschaffen op kosten van Ziggo. Nou ik heb niet gebeld en navraag leverde mij ook geen verdere informatie op want men kon er niets van terug vinden.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 sep 2009
  4. Witchfinder

    Witchfinder Forum Member

    Berichten:
    24
    9713PC

    Zal je tip eens proberen, dank je :)

    Ik heb een privébericht gehad, excuses en of ik weer een contactformulier wilde invullen, mijn 3e. Toch maar weer gedaan...niet dat ik er veel van verwacht ;)

    Maar wie weet....

    @ Arnold: bedankt voor je verhaal. Hopelijk begrijpt Ziggo eens dat het een structureel probleem is.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina