1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Het postcode 34**-gebied storingen?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door mikkie1970, 16 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. lollita

    lollita Forum Member

    Berichten:
    83
    ff een copie gemaakt voor in het storings gebied 0348

    Hallo mensen hier wat moet ik hier mee?????

    Ik heb vorige week mijn alles in 1 extra pakket gekregen.
    Ik mijn UBEE 3200 aangesloten en wat is er 0,29 Mbps download.
    Ik naar de HB gebeld en vandaag is er een monteur geweest en die nam al standaard een motorola mee.
    Maar de Motorola loopt niet verder als 20 Mbps en ik betaal voor de 50 Mbps wat nu.
    Hij zij dat ik een klacht moest sturen naar ziggo (Morgen maar ff bellen dus).
    Hij zegt moet je soms je Ubee ff aansluiten om te kijken of je die 50 Mbps haalt maar ja ik gaat geen 64,95 betalen om soms te kijken of mijn 50 Mbps werkt.
    Wat moet ik nu doen iemand RAAD!!!!
     
  2. madeleine-b

    madeleine-b Forum Member

    Berichten:
    114
    Gewoon de Motorola aansluiten is het beste wat je kan doen op het moment.
    Daarna even even bellen met de mensen van financieel en een maand korting op je internet aanvragen.

    Heb 3 modems gehad en mijn ervaring is dat er geen enkele call wordt behandeld maar dat alles op de stapel algemene docsis3 problemen wordt gegooid..
     
  3. Robus

    Robus Forum Member

    Berichten:
    99
    Klopt, Motorola aansluiten is momenteel het beste. Bovendien het advies van de monteur opvolgen en een klacht indienen. Ik heb dat via een webform gedaan en Ziggo gaat er vervolgens sportief mee om. Volgende week krijg ik weer eens een monteur langs die het Ubee modem gaat proberen aan te sluiten. We zullen zien. Het Motorola modem krijgt-ie nog mooi niet mee en stuur ik later wel terug. Eerst maar eens bewijzen dat het Ubee in deze buurt stabiel blijft draaien. Ik lees net iets teveel verhalen over dat de snelheid werd gehaald toen de monteur erbij was om vervolgens weer geheel terug te vallen... Motorola is hier (helaas) nog steeds king of the hill...
     
  4. lollita

    lollita Forum Member

    Berichten:
    83
    Bij Ziggo zeggen ze dat er een probleem in woerden is met de DOCSIS 3 modems waardoor we de snelheid niet redden.
    Als ik op internet kijk bij storingen en onderhoud kan ik daar niks over vinden zouden ze zo vriendelijk zijn om mij een mail te sturen van meneer u kunt u modem weer proberen.
    Ben bang van niet ik hoop dat er mensen in woerden zijn omgeving molenvliet die ook de 50 Mbps hebben en het wel redden dat zij mij het misschien kunnen vertellen zo dat ik weer een telefoontje kan doen naar ziggo.
     
  5. Renatus

    Renatus Forum Member

    Berichten:
    2.207
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Dat wordt wel lastig als je een nieuwe abonnee bent en het enige modem dat je hebt het Ubee modem is. :wink:

    Edit: vergeet bovenstaande regels maar, had er even overheen gelezen dat lollita al een motorola heeft....
    :oops:

    Dat is helaas het feit op dit moment. Ga er maar van uit dat zodra het in orde is je dit hier in het forum leest en ik kan me best voorstellen dat Ziggo - vanwege het aantal abonnees die hier last van heeft - de betrokkenen dit persoonlijk laat weten.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 okt 2009
  6. lollita

    lollita Forum Member

    Berichten:
    83
    Nieuw brief gekregen van ZIGGO heb daarop gereageerd heb ik dit goed gedaan???

    ff een copy past van uit mijn office word ik hou namelijk alles bij wat ik verstuur naar Ziggo om misverstanden te voorkomen.
    hier mijn reactie op de brief van Ziggo.
    Lees eerst de brief van Ziggo onder aan de reactie van mij.


    Goede dag Ziggo ik kreeg deze mail van jullie.
    Zie onderstaande.
    Ik ben het hier niet helemaal mee eens ik heb namelijk een postcode check gedaan en daar kreeg ik te zien dat ik de 50Mbps kon krijgen.
    Nu heb ik dit genomen en het werkt gewoon niet ik snap best dat dit medium niet werkt om een storing op te lossen.
    Als ik op jullie site kijk bij storingen en vul daar mijn postcode in dan kan ik niet zien dat jullie problemen hebben met de DOCSIS 3 hier in woerden.
    Als ik op het wel bekende http://ziggo-gebruikers.nl/forum/index.php kijkt dan hebben er veel meer mensen last van en dat is dus niet te vinden op de storings site van jullie.
    Nu vragen jullie mij om dus met mijn mobiele telefoon jullie 10€ cent nummer te bellen om de storing op te zoeken.
    Als ik op mijn werk een storing gemeld krijg dan moet ik en mijn baas de oplossing zoeken en niet de gebruiker door hem te laten bellen naar een 10€ cent nummer toch ??
    Ik zou het zeer opprijs stellen dat JULLIE ZIGGO mij bellen dat de problemen in Woerden zijn opgelost en dat ik mijn UBEE 3200 kan aansluiten en de 50 Mbps kan gebruiken.

    Vriendelijke groet Edwin,

    Brief Ziggo

    Geachte heer Van Genderen,
    Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld.
    Via e-mail kunnen wij u slechts beperkte ondersteuning bieden bij het oplossen van technische problemen. Bij een wegvallende of langzame verbinding bijvoorbeeld, kan de oorzaak alleen worden achterhaald door het uitvoeren van verschillende tests. Helaas is e-mail geen geschikt medium om deze tests uit te voeren.

    Wij vragen u daarom vriendelijk te bellen met de Klantenservice van Ziggo (0900-1884, 10 eurocent per minuut). Onze medewerkers helpen u dan verder.
    Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
     
  7. jpvr74

    jpvr74 Forum Member

    Berichten:
    8
    Brief en reactie

    Heb Zuchto een uitgebreide aangetekende brief gestuurd waarin ik ze in gebreke en aansprakelijk voor de door mij geleden schade heb gesteld. Verder aangegeven dat mijn Extra abo een Plus abo moet worden, zolang ik met mijn oude Motorola niet boven de 20Mbps kom. Resultaat tot nu toe: 1 maand abo terug en geen aanpassing abo (goed lezen is best moeilijk). Dus ga ik maandag maar weer eens bellen......zucht.......
    Heeft iemand enig idee wat er dan met het Woerdense netwerk mis is? Te veel koeien, zwarte kousen of kaaskoppen?
     
  8. ArjanU

    ArjanU Forum Member

    Berichten:
    16
    Vanmiddag telefoontje van Ziggo gekregen, en keek er in eerste instantie wel van op aangezien het zondag is... dus het gaat daar alle dagen door. :thankyou: De oude modem weggehaald, nieuwe Arris neergezet en hij zette op afstand het goede profiel erin na het opgeven van het CMAC adres. Met de vriendelijke medewerker dus in 10 minuten alles op kunnen lossen..

    Ik vermoed dat de regiostoring in Woerden nu voor het grootste gedeelte opgelost is, de nieuwe Arris staat hier nu in ieder geval te pompen en is prima in orde.. Afgelopen maand enkele keren gebeld met de helpdesk, zelfs een monteur op bezoek en toen werkte het niet..

    Dus ik hou het nog even in de gaten of het stabiel blijft, momenteel doet down richting de 49 mbps en up zo 4.8 mbps.. Ook worden de gemaakte kosten (rond de 30 euro door bellen met de helpdesk) en 1 maand abo verrekent met de nieuwe factuur, dus dat is dan wel netjes vind ik..

    Zijn er nog anderen die wel last hebben in Woerden en omgeving?
     
  9. lollita

    lollita Forum Member

    Berichten:
    83
    Hoi Arjan,

    Welke regio van Woerden woon je?
    Ik zelf in molenvliet ik heb vandaag wel een mail gehad van Ziggo dat ze niks hebben hunnen meten dus ik wil en zou wel moeten morgen weer een paar € te verbellen naar Ziggo.
    Ik hoop dat je lijntje een beetje stabiel blijft en ik zoals ik al zij gaat het morgen proberen.
     
  10. ArjanU

    ArjanU Forum Member

    Berichten:
    16
    Ik zit in Polanen (vlak bij de McDonalds) en voor zover ik zie blijft het stabiel.. Vraag van de medewerker was om deze week in de gaten houden en af en toe eens een speedtest erop los laten..
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina