1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Het postcode 34**-gebied storingen?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door mikkie1970, 16 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik lees in verschillende fora, dat er storingen zijn in het 34**/36** gebied. Misschien is het een idee om dit eens te verzamelen in 1 topic....
    Ja, ik heb een Arrismodem met een alles in 1 extra abo...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 sep 2009
  2. Als ik even kijk naar een aantal topics zijn er zeker meer problemen (capaciteit?) in het 34xx gebied.
    De eerste gedachte die in mij opkomt is om eerst te inventariseren en dan de gehele gebundelde klacht richting webcare te sturen.
    De komende anderhalve week heb ik sowieso tijd genoeg om Ziggo te stalken dus ik wil mij er wel tegenaan bemoeien :mrgreen:

    Heb even een voorzet gemaakt hoe ik denk dat we het best gegevens kunnen aanleveren.
    Nu is het even de vraag of diegene met een probleem in 34XX hun globale gegevens willen posten.
    Persoonsgegevens nog niet erin gezet, kan ik bij voldoende animo via een privebericht wel vragen.
    ----

    Problemen sinds:
    Storing gemeld: ja/nee

    Type modem
    Downstream
    Upstream

    <gereserveerd>
    <gereserveerd>
    Plaats
    Postcode
    <gereserveerd>
     
  3. FF aftrappen dan maar.

    ----

    Problemen sinds: 3 september
    Storing gemeld: ja

    Type modem UBEE
    Downstream 0,9Mb
    Upstream 4,7Mb

    <gereserveerd>
    <gereserveerd>
    Plaats Woerden
    Postcode 3442
    <gereserveerd>
     
  4. Van mij een schot in open doel...

    ----

    Problemen sinds: 3 september
    Storing gemeld: ja

    Type modem Arris
    Downstream 0,0Mb
    Upstream 0,0Mb

    <gereserveerd>
    <gereserveerd>
    Plaats Woerden
    Postcode 3446
    <gereserveerd>
     
  5. Problemen sinds: 4 september
    Storing gemeld: ja

    Type modem arris
    Downstream 20Mb
    Upstream 2Mb

    <gereserveerd>
    <gereserveerd>
    Plaats de meern
    Postcode 3453
    <gereserveerd>
     
  6. Problemen sinds: 26 augustus
    Storing gemeld: ja

    Type modem Arris
    Downstream verschillend
    Upstream verschillend

    <gereserveerd>
    <gereserveerd>
    Plaats Wilnis
    Postcode 3648
    <gereserveerd>
    Telefonie nog niet omgezet. Volgens HD schijnt activatie modem nog niet voltooid te zijn.

    Heb op het moment dus weer wel internet...maar niet op volle snelheid. Wel gehad!
    [​IMG]
     
  7. Problemen sinds: eind augustus
    Storing gemeld: ja

    Type modem Arris (eerst) nu Ubee
    Downstream ca 1,0Mb
    Upstream 5,0Mb
    Plaats Woerden
    Postcode 3448

    Met oude Motorola modem geen problemen (20Mb down), Arris heeft nooit gewerkt, Ubee nu deze ellende. Enne: ook de komende weken (ivb blessure) ruim tijd om Ziggo mee te stalken
     
  8. monteur net geweest en heeft modem omgeruild voor een Ubee. Hij schijnt de hele dag niets anders te doen. Ubee voor Arris. Ze hebben rekken vol met teruggehaalde Arris.... Was eigenlijk bedoeld de zakelijke markt...
    Vooralsnog werkt Ubee prima...
     
  9. Wel externe ip maar geen data.

    Problemen sinds:13 Sept 16:00
    Storing gemeld: ja

    Type modem: Arris
    Downstream: 0
    Upstream: 0


    Plaats Woerden
    Postcode 3448

    //update: Sinds gister weer online
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 sep 2009
  10. inmiddels via HD weer terug naar oude Motorola modem, situatie weer normaal: 20Mb down. alle HD mensjes bevestigen dat alles wat met DOCSIS 3.0. te maken heeft dikke ellende is. ik ga maar eens een mooie brief naar Zuchto schrijven...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina