1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

geen kiestoon, geen inkomende en uitgaande oproepen

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Mamita, 15 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Van de ene op de andere dag kunnen wij niet meer bellen of gebeld worden. Zodra wij de telefoon opnemen krijgen we zelf een "telefoon afgesneden" geluid. Ziggo gebeld, gemaild, maar nog steeds geen reaktie. Het probleem ligt volgens klantenservice aan ons! Wanhopig zijn wij. Wie heeft hier een oplossing voor???
     
  2. De laatste dagen zijn er in De Goorn en omgeving weer tientallen(!) mensen die ik heb gesproken welke zonder goed werkende telefoon zitten.
    In alle gevallen wordt de schuld bij de klanten neergelegd. :evil:

    Ziggo ga zo door en ik ben weer weg naar KPN.
    Ik wacht nog even de update van de Arris Firmware af.
     
  3. geen telefoon wel internet


    Net een bericht met hetzelfde probleem maar dan in Zwolle. http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?p=206850#post206850

    Opeens geen telefoon meer , geen kiestoon, bel ik met mobiel naar huistelefoon krijg ik in gesprek toon. Gelukkig nog wel internet. Klantenservice heeft taak gemaakt en doorgestuurd naar andere afdeling die belt mij terug op mobiele telefoon......., maar dat kon nog wel een paar dage duren:censored:

    Martien
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina