1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Arris modem ook nog steeds met snelheid problemen

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Phenom, 14 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Phenom

    Phenom Forum Member

    Berichten:
    39
    Ik heb zelf een Arris modem ook nog steeds met snelheid problemen.
    Ik kom ook niet aldoor in het modem ene keer lukt het wel andere keer weer niet vraag me niet waarom. Ook weet ik niet of dit normaal is?
     
  2. Pierre_1

    Pierre_1 Forum Member

    Berichten:
    288
    Met alle respect, maar dit is helaas geen antwoord op mijn vraag. Wie weet het wel?
     
  3. Phenom

    Phenom Forum Member

    Berichten:
    39
    Ik probeer ook alleen verduidelijking te brengen. :evil:
    Probeer je alleen te helpen!
    Wees geduldig en wacht af ipv zo te reageren.
     
  4. mikkie1970

    mikkie1970 Forum Member

    Berichten:
    21
    [​IMG]
    weet niet wat er aan de hand is, maar modem is al bijna twee dagen in de lucht. Heb niets gedaan. na bijna twee weken offline te zijn geweest lijkt het nu goed te gaan. Maw het ligt aan het netwerk van Ziggo....
     
  5. Mikky

    Mikky New Member

    Berichten:
    4
    Je hebt een abonnement met Telefonie, dit brandende lampje geeft aan dat je telefoon op de haak ligt. Dit 'Send'-lampje is altijd oranje.
     
  6. Pierre_1

    Pierre_1 Forum Member

    Berichten:
    288
    Excuses, zo had ik het niet bedoeld. Dank voor je antwoord.
     
  7. Pierre_1

    Pierre_1 Forum Member

    Berichten:
    288
    Dank, want enige documentatie over het Ubee modem is niet te vinden.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina