1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Status (Bezig)

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door kakketoe, 14 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. kakketoe

    kakketoe Forum Member

    Berichten:
    24
    Sinds ik vorige week een keer mijn cisco heb moeten resetten staat de status op Bezig,de weken daarvoor gewoon op Geactiveert ???
    Iemand een idee ?
    Signaal is overgens goed,tussen de 90 en 100%.
     
  2. MrDroopy

    MrDroopy Forum Member

    Berichten:
    1.256
    hier hetzelfde probleem sinds de upgrade.
    Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/15.0.015; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
     
  3. xahmol

    xahmol Forum Member

    Berichten:
    6.620
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Zou zeggen lees de andere topics (zoals deze, deze , deze en deze)over deze storing en de Ziggo storingenpagina maar eens. Normaal dus (helaas), storing van het platform.

    iTV werkt de laatste week meer niet dan wel.
     
  4. snarf007

    snarf007 Forum Member

    Berichten:
    118
    Juist als je een film wilt kijken werkt het weer niet !!
    De zoveelste keer dat het weer niet werkt ....

    Morgen maar weer eens de helpdesk bellen. Zou er het liefst de boel weer inleveren. Wanneer je geld betaald voor een dienst mag je ook verwachten dat het werkt ... toch?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina