1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ga binnenkort verhuizen en wil mijn Internet mee

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door beowulfx, 13 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijn ouders hebben nu digitale tv bij ziggo en ik heb op dit adres internet (staat op mijn rekening).

    Nu ga ik binnenkort verhuizen en wil graag mijn huidige internetabonnement meenemen. Nu is mijn vraag is dit mogelijk zonder dat ik ook het digitale (en analoge)tv van mijn ouders meeverhuis?

    Ik vraag dit omdat ik op de site van ziggo bij verhuizingen je klantnummer moet opgeven en zodoende alle producten dan meeverhuizen naar mijn nieuwe adres. (Ik wil dus alleen het internet mee en mijn vriendin neemt haar ziggo tv abonnement mee)

    Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk uitleg, ik probeer het eerst hier te vragen voordat ik ziggo bel en straks alles verkeerd gaat.
     
  2. - Bij je ouders de internet opzeggen. Je ouders hebben dan alleen nog Digitale tv.
    - Je vriendin neemt haar tv abonnement mee. Na verhuizing vraag je gewoon een internet abonnement aan op haar naam (klantnummer).

    Dit lijkt me het handigst en meest logische voor jou situatie.

    edit: ik lees verkeerd en wist niet dat dit kan (dat je ouders een klantnummer hebben met een tv abonnement en dat jij ook een klantnummer hebt met een internet abonnement. Dus twee klantnummers op 1 adres.

    Dan zou het geen probleem moeten zijn op je internet abo mee te nemen. Dus het kan gewoon.
     

  3. Dit leek om mijn eerste optie maar ik zie liever mijn @ziggo.nl adres niet veranderen.
     

  4. Je woont nu nog bij je ouders. Jij hebt een internet abo (bijvoorbeeld klantnummer 1) en je ouders een tv abo (bijvoorbeeld klantnummer 2). Dus verschillende klantnummers.

    Dus een verhuizing doorgeven met je klantnummer is genoeg.

    Je ouders behouden gewoon hun tv abo.
     
  5. En dat is dus ook een probleem, ondanks dat ik het op mijn eigen naam heb aangevraagd staat het op naam van mijn vader en ook onder zijn klantnummer terwijl bij de internetdienst wel mijn rekeningnummer vermeld staat.
     
  6. Is het dan niet handiger dat je vriendin haar aansluiting opzegt per verhuisdatum, jij het complete abonnement verhuist naar je nieuwe adres en je ouders melden zich aan als nieuwe klant ??

    Wil je alles laten wijzigen, dan kun je het beste contact opnemen met de klantenservice, maar de kans dat zo'n operatie mislukt omdat er nogal administratief e.e.a. moet gebeuren is vrij groot. (jouw abonnement splitsen in 2 delen en 1 deel verhuizen, daarna weer samenvoegen met abonnement van je vriendin)Verder betaalt dan je vriendin en ook jij verhuiskosten voor het abonnement denk ik.

    Je zou de vraag nog kunnen stellen aan de webcare-medewerkers van Ziggo die op dit forum ook aanwezig zijn. Eventueel zijn die bereikbaar via het webcare-formulier op de ziggo-website (dat is een andere afdeling dan de normale helpdesk en ook het formulier is anders)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina