1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo aanbevelen aan vrienden/familie

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Vijver, 12 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik raad mijn familie en kennisen alles-in-een Plus aan, dat extra werkt nog niet vandaar.

    Laatst kwam mijn buurman nog even vertellen "dit had ik veel eerder moeten doen" ,ook een plus-klant nu, hij zwoor bij adsl voorheen en bleef van Ziggo af vanwege de negatieve berichten.
    En geen tv-reclame die hem om kon praten.
    Ik heb hem voor gerekend wat hij kon besparen en beviel het hem niet dat hij met een maand weer weg kon zijn.

    Afijn, mijn huidige status van aanbevelen is nu nihil, dat Ziggo eerst zijn netwerk/modem en ik denk versterker problemen eerst maar oplost.:wink:
     
  2. Ik zeg: doen!

    Als familie/vrienden mij om advies vragen dan beveel ik ook alles-in-een plus aan. En bij diegene die het internet alleen als mailbox en browser gebruiken is basis een nog voordeligere optie. Het feit dat een monteur de boel gratis komt aansluiten neemt al een flinke technische drempel weg.

    De internet lijn doet daadwerkelijk de beloofde snelheid (waar je bij ADSL alleen op kan hopen), digitale TV is mooi meegenomen en hoe meer familie/vrienden telefonie heeft/hebben via alles-in-een hoe lager de onderlinge belkosten. Het totale kostenplaatje is bij iedereen in het voordeel van Ziggo uitgevallen.

    De angst dat vrienden of familie mij aankijken op het gegeven advies als het niet naar verwachting gaat heb ik niet, omdat ik - naast de voordelen - van te voren precies vertel wat er eventueel zou kunnen misgaan. Tot nu toe is er nog niets misgegaan.

    Daarnaast ben ik in die kring toch al de beroemde (beruchte) eenoog in het land der blinden. :oyeah:
     
  3. Ik raad iedereen af om Ziggo te nemen, en maak nu alleen negatieve reclame voor Ziggo ivm met mijn persoonlijke ervaringen. De lijst wordt inmiddels te lang om op te noemen...
     
  4. Daarentegen kan ik Ziggo enkel aanbevelen. Ik heb nu zelf enige tijd Ziggo, en het verloopt tot zover zonder ook maar 1 probleem in wat dan ook.

    Oke, ik heb even een tijdje geen digitale tv gehad, maar die oorzaak lag bij mezelf. Ik was te laks geweest in het terugsturen van de antwoord kaart en zo kwam het dat mijn smartcard niet tijdig geregistreerd stond. Een bericht aan de HD gestuurd, en het probleem was binnen 2 dagen opgelost. Ofwel, binnen 2 dagen hebben ze mijn eigen fout keurig recht gestreken.
     
  5. Dan mag ik zelf als starter van dit threadje ook weer even. Ziggo aie+ durf ik nu ook wel aan te bevelen. Meer hoef ik ook niet aan te bevelen, die connectie is al redelijk zwaar. De jongens in het 50mbit+ gebeuren, hebben geen advies nodig , die trekken hun eigen plan.
     
  6. Kijk eens aan Vijver, je bent al een stuk positiever dan je eerste bericht hier:wink:. Met van alles kan er iets mis gaan, gaan we niet van uit toch? :cool::grin:
     
  7. Weet je, ik dacht met name aan mijn ouders. Die hebben nu een redelijk stabiele internetconnectie. Kom ik weer aan met ziggo, dat zal dan wel lukken, maar dan de eventuele verkeerde of brakke router. Daar was het een beetje door ingegegeven. Dat jij en ik niet zoveel problemen hebben met brakke routers is tot daaraan toe, maar leg dat maar eens uit aan mensen die er helemaal geen sjoege van hebben en 150km verderop zitten. Dat was een beetje de insteek van deze thread, is ook een beetje mislukt, maar dat geeft ook niet.
     
  8. Ik begrijp je standpunt Vijver, geen probleem en de insteek van deze thread is helemaal niet mislukt, je bent altijd benieuwd naar ervaringen van andere, zo ben ik ook :wink:.
     
  9. Als je ontevreden bent kun je in ieder geval binnen 2 maanden weg.
    Zelf ben ik een tevreden klant. Deze service (kwaliteit) kan ik nergens anders krijgen en elders is het ook nog duurder. Ik kan het iedereen aanbevelen die de kans heeft om Ziggo klant te worden. Velen in mijn kennissenkring kunnen trouwens geen aansluiting krijgen omdat er geen kabelaansluiting te krijgen is. (buitengebied) Die zitten dus deels met lage internetsnelheden, digitenne of schotels. Dat ga ik mij vrijwillig niet aanschaffen als ik een kabelaansluiting kan krijgen.
     
  10. Ik ben gelukkig met een breedband verbinding met glasfiber, had eerst 100 Mbit maar ben een stapje terug gegaan naar 50 mbit omdat ik dat snel genoeg vind en het verschil is 25 euro.
    Synchrone up en download die ik ook altijd haal,dus ik kan ook met 50 mbits uploaden.
    Dezefde provider heeft ook analoge en digitale tv (reggefiber).
    Ik had Ziggo internet,maar dat lag er minimaal 1 keer per week wel uit,routers resetten enz... en mijn zoon heeft ook een alles in een,met regelmatig falend internet.
    Dus voor internet kan ik Ziggo niet aanbevelen,het is niet stabiel.
    Idem voor telefonie, er is altijd wel iets aan de hand,het werkt,maar niet 100% en ik verwacht betrouwbaarheid.

    Voor analoge tv is Ziggo voor mij 100x beter dan Reggefiber.
    Het signaal van Reggefiber is goed,hard,maar de signaal ruis verhouding is bagger,er zit veel te veel ruis in.
    Ook al biedt reggefiber dit via een aparte glas vezel aan,en zijn er analoog 40 zenders.
    Het digitale pakket (iptv) is grandioos van beeld,uitzending gemist van Ned 1,2 en 3 en van RTL en HDTV en is gratis bij een analoog pakket van 10 euro.
    Hyves op je tv.
    Maar het pakket zenders is beperkt,geen scifi,geen film1,geen discovery thema kanalen.
    Telefonie van Reggefiber kost 3,95 (need I say more) en is betrouwbaar.

    Ik heb dus gekozen voor een mix van betrouwbaarheid en betaalbaarheid en inhoud van de pakketten.

    Zo heb ik dus 50 mbits internet (up en down) via glas voor 32,95 inclusief telefonie bij Reggefiber.
    Tv neem ik niet van Reggefiber af maar van Ziggo, standaard 16,25.
    Digitale tv neem ik ook af van Ziggo (de kwaliteit van Reggefiber is veel en veel beter maar het pakket is me te mager) 9,95
    Daarnaast heb ik film 1 ( 14,95 ) en HDTV 3,95.
    Aan internet en tv ben ik met dit mix pakket dus kwijt: 81,25
    Daarnaast gebruik ik vanwege de retentie een payserver voor usenet, 8,95
    Zeg maar alles bij elkaar 9 tientjes per maand.
    Gesprekskosten zijn goedkoper bij Reggefiber dan bij Ziggo.

    Beveel ik reggefiber aan, ja en nee.
    Analoge tv is bagger,het digitale pakket is "leuk" maar mist een aantal zenders,internet is grandioos maar elke maand klopt er wel iets niet aan de factuur ook al zijn het kleine kosten,telefonie is grandioos en goedkoop.
    Helpdesk is gratis en goed.

    Beveel ik Ziggo aan, ja en nee.
    Kwaliteit van analoog is goed, kwaliteit van digitaal,wel iedereen kent de geschiedenis,er is altijd wel iets mee aan de hand in combinatie met de decoders maar het pakket voldoet qua zenders aan mijn behoefte.
    Telefonie is te duur,en niet 100% betrouwbaar.
    Administratie is vaak een puinhoop.
    Helpdesk is ver onder de maat en niet gratis.

    Ik beveel beiden niet aan,maar vertel voor en nadelen,en dan moet de mens zelf maar kiezen.
    Ik ben tevreden met mijn mix.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina