1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

"Geen Signaal" komt regelmatig terug.

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door B.A., 12 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ronvm

    ronvm Forum Member

    Berichten:
    773
    Ik hoop dat in de nabije toekomst de Cisco gewoon gaat werken. Ik wacht het nog even af tot aan de firmware-update van november. Er zijn nogal behoorlijk wat issues die 'gerepareerd' moeten worden. Ik ben benieuwd en wacht (on) geduldig af.
     
  2. didio

    didio Forum Member

    Berichten:
    22
    hier zelfde probleem, elke dag als ik de tv wil aanzetten krijg ik een melding dat er geen signaal is.. Opnamens nemen gewoon goed op.. dus signaal is er wel.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina