1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

"Geen Signaal" komt regelmatig terug.

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door B.A., 12 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik hoop dat in de nabije toekomst de Cisco gewoon gaat werken. Ik wacht het nog even af tot aan de firmware-update van november. Er zijn nogal behoorlijk wat issues die 'gerepareerd' moeten worden. Ik ben benieuwd en wacht (on) geduldig af.
     
  2. hier zelfde probleem, elke dag als ik de tv wil aanzetten krijg ik een melding dat er geen signaal is.. Opnamens nemen gewoon goed op.. dus signaal is er wel.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina