1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

"Geen Signaal" komt regelmatig terug.

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door B.A., 12 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Zie titel. Het is nogal irritant en alleen op te lossen voor zover ik weet door een tijdje de stekker eruit de trekken, van de Cisco dus. Het blijft terugkomen en ik weet nu al dat er geen oplossing is van Ziggo.

    Ik heb het apparaat nu sinds mei-juni in huis en heb nog nooit zo vaak met een helpdesk aan de lijn gehangen telkens met kleine rotdingen waar geen enkel structurele oplossing voor is. En aangezien alle helpdeskmedewerkers dezelfde cusrsus hebben gedaan zeggen ze allemaal: "ik begrijp dat u het vervelend vind" AAARgh.
    Nog even en ik ga mijn frustratie gewoon lekker op alle consumenten-sites als Kieskeurig loslaten: begin er niet aan.
     
  2. hier hetzelfde probleem

    hier hebben we hetzelfde probleem. sinds 1 maand een nieuwe cisco gehad nadat van de vorige de hardeschijf kapot gegaan was(trouwens goede service, binnen 2 weken een nieuwe gehad). maar deze nieuwe valt regelmatig uit waarna de enige actie is de stekker eruit.
     
  3. Herkenbaar probleem. Op 31-8 ging mijn cisco in een boot-loop.
    5-9 had ik al een nieuwe binnen.
    Die bevroor steeds bij het opnemen en afspelen.
    Ik heb daarom nog een humax 5050c gekocht en gebruik de cisco alleen nog maar als decoder.
     
  4. Ik heb hier ook last van een paar dagen geleden, moest toen stekker eruit en terug. toen werkte ITV weer niet dus opnieuw installeren tot het allemaal weer werkt !
     
  5. Zelfde probleem

    Ik heb hetzelfde probleem: ook moet regelmatig de stekker er uit. En heb ontdekt, dat het meestal gebeurt als ik iets doe cq gedaan heb als ik in het menu zit of iets met EPG doe. Misschien is het een toevalligheid, maar toch wel vreemd.
    Heb nog geen verdere aktie ondernomen. Ik denk dat ik Cisco maar eens ga contacten.
     
  6. Ook hier hetzelfde euvel. Ik heb regelmatig (dat wil zeggen bijna dagelijks!) het probleem dat opeens het beeld zwart wordt. Het enige wat dan nog helpt is inderdaad stekker er uit en stekker er weer in. Lijkt mij niet de bedoeling....
     
  7. heb precies hetzelfde probleem en al tig keren met ziggo gebeld. geen resultaat. zou het aan de oude software liggen. zie bij mij steeds de melding "geen nieuwe software beschikbaar"terwijl ik hier lees dat er allang nieuwe beschikbaar is??? ziggo weet natuurlijk van niks. heb versie 1.0.2.5 en hier schijn vanalles mis mee te zijn????
     
  8. Vanaf versie 1.0.2.5 kun je niet naar de huidige firmware updaten.
    Daarvoor moet je cisco terug naar ziggo of je moet een monteur daarvoor langs laten komen.
    Dat kun je nalezen in deze draad
     
  9. Ik kan je ongerust stellen, ik heb de nieuwe software (de laatste update van een paar weken terug) en sindsdien heb ik dit probleem. Bij elke update verslechtert de situatie.... Jammer.
     
  10. Dit weekend weer, tot 2 maal per dag, zwart beeld. Dit weekend had ik een paar keer dat als ik guide selecteerde het kleine beeld rechtsboven bevroor, ik wel geluid had en de EPG in plaats van blaus zwart was (met witte letters). Bij verlaten van de guide liep alles vast. Cisco uit en aan dan de melding "Geen signaal". Stekker er uit en stekker er in en het spul draait weer (voor zo lang het duurt). Erg jammer dat je voor zo iets instabiels wel veel geld mag betalen (in mijn geval 400 euro) en op geen enkele wijze ondersteuning krijgt. Ik hoor dat de makers van de Yuixx in gesprek zijn met Ziggo. Ik hoop dat dit een positief vervolg krijgt. Ik heb van de makers van de Yuixx een ander aparaat en daar komen elke 2 weken firmware updates, en niet omdat essentiele zaken niet werken maar met name om nieuwe functionaliteit toe te voegen. Het kan dus wel.....
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina