1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

numerweergave DTMF -> FSK

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door trombocite, 12 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    Pasgeleden ben ik met telefonie overgestapt van KPN naar Ziggo Alles-in-een(kabelinternet). Sindsdien werkte de nummerweergave niet meer van de ONIS300(TD6331/BE031P).
    Navraag bij PHILIPS resulteerde in onderstaande oplossing die misschien ook werkt bij andere toestellen:

    PHILIPS

    Geachte heer trombocite,

    U heeft aangegeven dat u sinds kort van KPN bent overgestap naar Ziggo en nu werkt nummerweergave niet meer op uw TD6331. Nu wilt u op zoek naar een telefoon die wel werkt op het FSK protocol.

    Dank u voor uw e-mail.
    Het is prettig te lezen dat u op zoek bent naar een nieuwe telefoon van Philips die werkt op het FSK protocol van Ziggo. Alle nieuwe telefoons van Philips werken op het FSK protocol van Ziggo. Toch wil ik u aangeven dat een nieuwe telefoon nog niet nodig is omdat uw huidige telefoon om te zetten is naar het FSK protocol van Ziggo en dat kunt u op de volgende manier doen:
    Voor FSK als volgt instellen op “Netwerk type = Type1 en “Type beller = Type3

    · Blader en kies voor Instell. à OK à Lijninstel à OK
    · Bij Netwerk type: kies Openbaar à OK
    · Bij Type operator: kies Type3 à OK

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u echter naar aanleiding van het bovenstaande nog vragen hebben, neemt u dan alstublieft contact met ons op. U kunt ons tevens bereiken via telefoonnummer 0800-0230076 (gratis) van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 18.00.

    Met vriendelijke groet,


    Philips Nederland
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina