1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Ongevraagd wijziging abonnement

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door jswollie, 12 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. jswollie

    jswollie Forum Member

    Berichten:
    8
    Ik krijg ineens een brief van ziggo waarin staat dat ik al enige tijd naar extra zenders voor digitale televisie kijk.
    En door een fout aan hun kant heb ik voor deze extra pakketten nog geen factuur ontvangen.
    Enige tijd later (lees een paar dagen) komt er een brief ter bevestiging op mijn verzoek op het wijzigen van mijn abonnement.
    Ik heb dus blijkbaar eredivisie live aangevraagd !! :roll: nou ik weet nergens van en ik wil helemaal geen eredivisie live.

    Ik bellen naar de helpdesk (duurt wel even maar geduld is een schone zaak) en die kwamen met een heel vaag antwoord blijkbaar had ik op proef al een maand gekeken enz enz heel vreemd weet nergens van kijk nooit op die zender staat niet eens in mijn favorietenlijst.
    Maar goed ze zouden het weer terugwijzigen en zo gezegd na een aantal dagen een brief met de wijziging eredivisie live wordt beeindigd.

    Vind het een beetje erg vreemd en vervelend zomaar ongevraagd mij een eredivisielive abonnement aansmeren (anders kan ik het niet noemen).

    Wie heeft dit ook gehad of wie snapt hoe dit kan??
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 sep 2009
  2. Zigmund

    Zigmund Forum Member

    Berichten:
    1.078
    Gewoon wel de goede postcode, verkeerde huisnummer ingetypt doorde helpdesk.... Bovendien toevallig dezelfde naam??

    Kortom fout van de helpdesk
     
  3. ber000000-6

    ber000000-6 Forum Member

    Berichten:
    612
    ook mij overkomen,.... helpdesk gebeld, ales uitgelegd. contract beeindigd.
    2 dagen later netjes een schriftelijke beeindiging gekregen.
    1 week later in "mijn ziggo"staat alles weer juist op de website.

    wat ik mij nog wel afvraag, hoe de rekening deze maand is, want je betaald achteraf voor tv-digitaal.


    succes met bellen.

    berrie.
     
  4. jswollie

    jswollie Forum Member

    Berichten:
    8
    Ja ben inderdaad ook benieuwd hoe de rekening deze maand gaat uitvallen want er staat bij eredivisielive begindatum 01-09 en einddatum 30-09 dus dan heb ik 1 maand eredivisielive gehad volgens hun administratie.

    Heb even gekeken op het bewuste kanaal maar nee preview periode verlopen..
    Dus dan hoop ik niet dat ze deze maand wel in rekening brengen (ben bang van wel).
     
  5. ber000000-6

    ber000000-6 Forum Member

    Berichten:
    612
    update-tje,

    dus toch kosten in rekening gebracht , totaal extra wat ik moet betalen ca.6,50 euro.
    webteam neem maar contact op, want heb al eerder met jullie gebeld.


    in afwachting,


    berrie.



    ikzelf heb het 2 dagen gehad.
    maar goed...als dat alles is, lig ik er niet wakker van.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 sep 2009
  6. ber000000-6

    ber000000-6 Forum Member

    Berichten:
    612
    webteam...ik wacht nog steeds...


    berrie.
     
  7. BMWMaX

    BMWMaX Forum Member

    Berichten:
    293
    De een krijgt een ongevraagde wijzing en de ander zit al vele weken te wachten dat de opgegeven wijziging wordt behandeld. (hier dus)

    Wel een ontvangstbevestiging sturen en verder niets mee doen. Nou ja, dan niet hoor.
     
  8. dj-scratch

    dj-scratch Forum Member

    Berichten:
    417
    Ach vul ff formulier in dat je dta nooit hebt aangevraagd en of hebt gekeken hun fout dus nakka betalen en of refund vragen
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina