1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Cisco dromen naar de put

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door Aslan, 11 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Aslan

    Aslan Forum Member

    Berichten:
    143
    Ik ben nu 2 dagen in bezit van een Sisco hd recorder.
    Hij ziet er stoer uit alleen laat niet zijn goede kanten zien.

    Ik kom al paar dingen tegen die mij stoort:

    1 Hdmi aansluiting doet het niet.
    2 Tv theek doet het niet
    3 Gemiste funcies doen het niet
    4 On Demand doet het niet
    5 hij zapt traag

    Dit in 2 dagen is geen goedtje. mischien zijn ze nog bezig met overkoppelen ofzo. dus nog 3 dagen wachten.

    Reclame maken is mooi. Maar doe het ook mooi Ziggo

    aan 2 punten kunnen jullie Sisco gebruikers mij mischien wel helpen. hebben jullie het opgelost vertel mij alsjeblieft.

    Owja en wat ik heel raar vind. Ik kan Hdtv gewoon bekijken zonder HDMI:shock: Hoe is dat mogelijk, Dat kon ik mijn Humax niet
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 sep 2009
  2. veerlj

    veerlj Forum Member

    Berichten:
    108
    tjeetje wat een hoop ellende

    This cisco niet sisco maar dat geeft niet want het apparaat wordt door sissies gebouwd :thankyou:. Tja zoals je in het forum kan lezen is de aansluiting kritisch en een kabeltje verkeerd geeft problemen .
    Hij doet het dan wel maar de interactieve tv werkt dan niet .
    Het forum heeft dan wel gegevens nodig en kunnen we je helpen en ook door de verschillende items te bladeren kom je er misschien wel uut :oyeah:.

    Wat is je signaal sterkte ? ,kan je zien in het menu .
    Staat je cisco vooraan op de kabel aan gesloten op de speciale 2 richtingen versterker .
    Wat staat er in het menu bij info of system , bij interactieve tv status ?, geactiveerd ?. Gebruik je een 1 gats aansluit doos voor de kabel aansluiting .
    Heb je de boel al geresset , ff 15-30 sec de stroom eraf . Eventueel in het menu kiezen voor herinstallatie interactieve gedeelte etc etc etc:applause: . hou vol , je krijgt vast wel antwoord ......bij cisco is gedult een schone zaak :schater:
     
  3. dutchnicky

    dutchnicky Forum Member

    Berichten:
    55
    Staat je smartcard al geregistreerd? Anders werken een aantal van de functies die jij opnoemde niet. Daar zit nl geen previewperiode op.
     
  4. TheGrouch

    TheGrouch Forum Member

    Berichten:
    5.405
    Ziggo:
    Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Je humax kan geen hd-kanalen verwerken.
    De cisco kan dat wel en zet die op alle uitgangen: scart en hdmi.
    Als je via hdmi kijkt, dan zie je die kanalen in hd-kwaliteit.
    Als je via scart kijkt, dan zijn ze gedownscaled naar sd kwaliteit.

    Andersom worden sd-kanalen via hdmi geupscaled naar 'hd-kwaliteit'.
     
  5. Aslan

    Aslan Forum Member

    Berichten:
    143
    Bedankt voor jullie reacties

    Mischien kan ik paar van jullie antwoorden beantwoorden.

    mijn singiaal Sterkte is zo wel als kwaliteit 100 %
    mijn kaart is geactiveerd anders kon ik hdtv en film1 en de rest ook niet zien geloof ik.
    heb 1 keer gereset en geupdate

    Ik heb 1 gat doos aan de muur gemonteerd en de versterker.
    Mijn kabel naar interactiefe tv zit op kanaal meer dan 8 meter(dus die laatste)

    dit om dat ik de toestel gebruikt in me kamer op zolder.


    Mijn Hdmi ps3 werkt wel en heb de ps3 hdmi kabel geprobeert die werkt ook niet met de Sicso.

    nog raad voor deze ongelukige interactiefe klant:cry:
     
  6. TheGrouch

    TheGrouch Forum Member

    Berichten:
    5.405
    Ziggo:
    Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Activeren van tv-kanalen staan los van activatie van interactieve tv.
    Op tv-kanalen heb je een preview periode waarin je alle zenders kunt zien.
    Als je niet binnen die periode activeert, dan blijven alleen de zenders van het standaard pakket over.
    Op interactieve tv heb je geen preview periode.
    Daar moet je de kaart dus altijd voor activeren.
     
  7. Aslan

    Aslan Forum Member

    Berichten:
    143

    Ik had de kaart telefonish geactiveerd via een robet klanteservice.
     
  8. Maestro

    Maestro Forum Member

    Berichten:
    52
    Voor (problemen) activatie iTV evt. een PB sturen naar "Infje".
     
  9. Infje

    Infje Forum Member

    Berichten:
    247
    Hey thats me!
    Stuur me inderdaad even je klantgegevens en smartcardnummer. Dat kijk ik of je smartcard daadwerkelijk goed geactiveerd is.
    Welke foutmelding krijg je trouwens te zien bij het afspelen van interactieve diensten? En wat is de status van interactieve televisie bij Menu > Instellingen > Info en dan 1 tabje naar rechts.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina