1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

2e smartcard E19-4 Preview periode verlopen

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door peterjd, 10 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. peterjd

    peterjd New Member

    Berichten:
    4
    Ik heb al een tijdje naast mijn basis pakket het HD pakket.
    Beneden kijk ik via een Humax HD 5000c decoder en boven via een Humax ir-fox c. Twee weken geleden heb ik twee extra pakketten besteld Film1 en Sport1. Vanwege een foutje bij Ziggo ging het aanmelden niet meteen goed, maar na een mailtje was dit hersteld. Een paar dagen later kreeg ik een brief in huis met het nieuwe overzicht van mijn afgenomen diensten. Dat klopte allemaal. Ik hoef maar 1 keer te betalen voor de pakketten terwijl ik via beide smartcards zou moeten kunnen kijken.

    Op Mijn Ziggo staan mijn beide smartcards als geactiveerd geregistreerd.
    Echter op mijn 1e smartcard kan ik al mijn pakketten bekijken (HD , Film1 en Sport1), maar op mijn 2e smartcard kan ik alleen het basis pakket en het HD pakket bekijken.
    Volgens Ziggo helpdesk zou het gewoon moeten werken, en moet ik telefonisch contact opnemen. Dat lukt natuurlijk niet omdat het te druk is.
    Ik heb al meerdere malen een mailtje gestuurd, nu krijg ik niet eens meer antwoord op mijn mails.
    Mijn 1e smartcard is van Multikabel en werkt prima.
    Mijn 2e smartcard is van Ziggo en daar heb ik geen Film1 en Sport1.

    Ik ben hier nu reeds een week mee bezig.
    Kan ik proberen om zelf online de 2e smartcard te re-activeren?
    Wat kan ik verder nog proberen?
     
  2. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Berichten:
    2.776
    Download even de thuishelp via Ziggo.nl. En zoek via deze weg contact met Ziggo.
    Scheelt je de 0900 kosten en deze HelpDeskers nemen alle tijd voor je.
    Had zelf ook dat Sport 1 niet op mijn andere kaartjes actief kwam. Na contact via thuishelp was het binnen 5 minuten opgelost en geactiveerd.
     
  3. peterjd

    peterjd New Member

    Berichten:
    4
    Bedankt voor je snelle reactie.
    Ik heb thuishelp geinstalleerd, maar omdat ik in het multikabel gebied zit wordt de chat sessie (nog) niet ondersteund. Daar kom ik dus helaar niet verder mee.
     
  4. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Berichten:
    2.776
    Excuses. Ik wist niet dat thuishelp in het Multikabel gebied nog niet werkte.

    Dan zit er helaas niets anders op dan toch even te bellen of het contactformulier te gebruiken.

    Stel je vraag eens via deze link:
    https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam
     
  5. peterjd

    peterjd New Member

    Berichten:
    4
  6. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Berichten:
    2.776
    Het Ziggo webteam is een ander team. Zij zijn ook actief op dit forum.
    Het aangegeven formulier komt direct hij hun uit. Krijg je ook hier geen reactie op dan zou je als laatste optie nog het Ziggo-webteam kunnen benaderen. Zie de ledenlijst. Je zou hun dan een PB kunnen sturen.
     
  7. peterjd

    peterjd New Member

    Berichten:
    4
    Vandaag werd ik uiteindelijk gebeld door Ziggo en was alles binnen een paar minuten opgelost.
    Waarschijnlijk is het dus echt druk bij Ziggo klantenservice.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina