1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

geen uitgaande mail

Discussie in 'Internet - Email' gestart door waailap, 9 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. De reden dat de Ziggo klantenservice je niet verder hielp, is omdat de mail in princip wel werkte (via webmail). Het probleem dat jij had zat op je computer en daar biedt Ziggo geen ondersteuning op. Het product dat zij leveren (internet en mail) werkte immers, alleen niet via Outlook.
     
  2. Nee dus. Dit riekt heel veel naar het probleem wat ik ook had. De oplossing zit ´m dus in het verkrijgen van een ANDER IP-ADRES !!

    Verwijzen naar webmail omdat je zelf (lees ziggo) een blokkade aan iemand geeft is m.i. een slechte service.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina