1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Hele dag al geen signaal :cry:

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Dragoness, 9 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb sinds vanochtend al geen signaal meer (E52-32 Geen signaal). Alle kabels geprobeerd, netwerkcode gecontroleerd, Humax uit en aan, niks. Wel 3 auto's van een kabelbedrijf voor de deur. Ziggo gebeld, 10 minuten wachttijd en vervolgens een dame die me vertelt dat er werkzaamheden zijn. Ja, dat stond ook in de brief die ik vorige week kreeg: er kan op enig moment geen signaal zijn. Om zes uur moest het signaal terug zijn. Het is nu 17:49, ben benieuwd...
     
  2. Ehh als je een brief krijgt dat er die dag werkzaamheden zijn,dan vind je het raar dat je de hele dag geen signaal hebt en ga je zelfs bellen voor de verstreken tijd en een klacht posten ?
    Of begrijp ik je nou verkeerd ?
     
  3. Nee hoor, de werkzaamheden zouden om 6 uur in de ochtend al klaar zijn, stond in de brief. En dat er op 'enig moment ' geen signaal is. 10 uur lang geen signaal noem ik geen 'enig moment'... Dus nee, ik ben niet direct gaan zeuren hoor, ik heb gewacht van 8 uur vanochtend tot 5 uur vanmiddag... En als er 3 auto's van een kabelbedrijf voor de deur staan word ik er ook niet geruster op. Eén auto, ja. Maar drie?
    Maar het goede nieuws is dat het signaal nu terug is :applause:
     
  4. Misschien is er tijdens die werkzaamheden iets heel erg mis gegaan maar ik had je verhaal dus verkeerd opgevat.
    Excuus.
    Het lijkt me niet dat ze zomaar voor niets 3 auto's sturen,en niet elke monteur kan denk ik ingewikkelde signaal metingen doen of heeft die spullen bij zich.
    Misschien heb je juist nu WEL signaal dankzij die 3 auto's :oyeah:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina