1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

activatie internet / aanmelding ziggo

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Diablo72, 8 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Onlangs Alles-in-1 aangeschaft en door monteur laten installeren. Alles werkt, echter nadat er verbinding was gemaakt met het internet is er geen emailadres aangemaakt...., maar browser gesloten. Hoe kan ik nu alsnog een hoofd email adres aanmaken:?:
     
  2. Ik zit met precies hetzelfde probleem. Hoewel mijn modem was geactiveerd via de helpdesk op afstand...

    Iemand een idee?
     
  3. Via de helpdesk kun je dit dan alsnog regelen
     
  4. Werd gisteren netjes gebeld door de helpdesk van Ziggo n.a.v. een mailtje dat ik verstuurd had. Er werd telefonisch een account aangemaakt.... Gelijk getest door op webmail in te loggen. "t Werkt prima. Goede service:!:
     
  5. Dan heb jij meer geluk dan ik.
    Vanaf 8 september ben ik al bezig een e-mail account te laten aanmaken maar het werkt nog niet. Het activeren schijnt maar niet te lukken ondanks alle hulp van de helpdesk. :?
     
  6. Weet niet of dit er iets mee te maken heeft; maar aanmaken van het account werd pas in z'n geheel "afgerond" nadat ook mijn telefoonlijn werkte. (dit i.v.m. nummerbehoud)...
     
  7. Als het goed is vraagt een monteur altijd welk mailadres je wilt hebben. Althans die bij mij deed dat wel.
     
  8. Toch even positief blijven:wink: vandaag is de telefoon ook naar Ziggo overgegaan (zonder problemen):pompom: Nu alleen de e-mail nog.

    De installatie hebben we zelf gedaan en ging op zich voorspoedig op het aanmelden na. Maar als ik de storingmeldingen voor ons gebied bekijk heeft Ziggo een probleem met accounts aanmaken en had ook een monteur dit niet kunnen oplossen. Dus ik moet nog even geduld hebben denk ik :?
    Wel jammer om op zo'n manier bij een nieuwe provider te komen. Maar ja, je kunt niet alles hebben.:wink:
     
  9. Het is gelukt:pompom:. Achteraf bleek het e-mail adres al van iemand anders te zijn. In plaats van @ziggo.nl heb ik nu @home.nl en nu gaat het wel goed.:-P
     
  10. Nieuwe klant maar geen e-mail.

    Ik ben sinds 1 september bij Ziggo maar geen e-mail, via Ziggo, mogelijk. Diverse chat sessies gehad en via contact formulieren dit gemeld. 1 mailtje terug gehad van een d..s die schrijft dat dit niet de manier is om te communiceren. Ik moet bellen met een betaal nummer. Als de fout ligt bij het bedrijf en niet bij de klant dan ga ik niet betalen. Ook het proggie Thuishelp gaat in de fout, aan het eind?? komt de melding, bel de helpdesk. Word alles terug gekoppeld naar een betaal nummer bij Ziggo, daar lijkt het wel op. Ik kan wel in "mijn Ziggo" maar webmail of e-mail, ho maar. En bijna elke dag storing, ik word er een beetje simpel van. Wat een s..t provider!! Iemand zelfde ervaring?

    Groeten, Sander.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina