1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Alle Arris ED3 modems terug naar ziggo!

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door vriesge, 8 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Je vraagt anderen om feiten en je permiteert jezelf aannames?

    Internet en telefoon ligt er bij mij al een week uit. Ziggo zegt dat ik moet afwachten of overstappen naar de concurrent. Er is totaal geen zicht op oplossingen, mijn geduld is op en ik ben boos. En ik heb al helemaal geen behoefte aan personen die zeggen dat het allemaal wel meevalt en de positie van Ziggo proberen te rechtvaardigen. (take that for a fact) Ik zie ook niet in waarom iemand dat uberhaupt zou doen. Laat ons eens je drijfveren weten Excalibur... Ik zal niet suggereren dat je in dienst van Ziggo werkt, maar vraag me werkelijk af wat je drijft om het in de 1500+ posts op dit forum steeds voor Ziggo op te nemen.

    Daarnaast ben ik benieuwd waar de firmwarewijsheid vandaan komt; ik heb nu vier HD medewerkers gesproken maar er rept niemand over firmware updates, oplossingen en tijdslijnen. Ook kom ik niet in contact met tweede of derde lijns medewerkers. Ik zie ook niet in waarom jullie dat contact wel zouden hebben, terwijl je zelf niet eens verbindingsproblemen hebt.
     
  2. Eens, maar niet in mijn tijd (tenzij het binnen enkele dagen is opgelost). Juist het ontbreken van een SLA geeft Ziggo alle vrijheid om maar te doen en laten wat ze goeddunkt. Hoe lang mag zo'n storing wat jou betreft duren? Hoe lang mag een oplossing op zich laten wachten?
    Ik heb concreet gevraagd of ze me een oud modem kunnen opsturen zodat ik in ieder geval weer aan de slag kan. Doen ze niet. En waarom niet? Omdat ze dan al die honderden klanten die dezelfde problemen hebben ook het oude modem weer moeten terugsturen. En dat kost geld... Nee, we laten onze Alles-in-één-Extra klanten lekker in hun sop gaarkoken. Wat zou het, we zijn toch marktleider...

    Overigens nog een nuance op de analoog met de autobranche en terugroepacties. De snelheidsverhoging en het nieuwe modem zijn op initiatief van Ziggo uitgerold. Daar heeft niemand om gevraagd. Hoewel het in potentie natuurlijk een verbetering van de prijs/waarde verhouding is, had ik dit nooit laten gebeuren als ik geweten had dat dit het verbreken van mijn Internet en Telefonie verbinding tot gevolg had. Dat ze bij 'Ziggo' verrast waren over dit euvel zegt des te meer over de kwalteit van de tests die ze hebben uitgevoerd... Wellicht zouden ze eens een klantpanel met betatesters moeten oprichten dat representatief is voor het marktgebied dat ze bedienen...
     
  3. Mee eens. Dit bedrijf heeft duidelijk zijn zaakjes niet voor mekaar. Er worden onverantwoorde operationele beslissingen genomen. De uitrol van Docsis 3 is niet goed voorbereid. Maar ze hadden nog veel goed kunnen maken door een helpdesk op te tuigen die van wanten weet en extra brigades monteurs het veld in te sturen om de rommel op te ruimen. Bovendien hadden ze open moeten communiceren over de grote problemen, waarvoor uiteindelijk niemand anders dan Ziggo verantwoordelijk is. En ze hadden royaal coulances aan moeten bieden.

    Is allemaal niet gebeurd. Ze kunnen de problemen niet aan en het management is niet capabel om een paar strakke beslissingen te nemen. Want daar zit het probleem. Niet bij de vriendelijke monteur die hier binnenkomt met een verkeerd modem en foute router en mij achterlaat met een haperende internetverbinding. Kan deze jongen niks aan doen.

    Die kabel moet dan ook opengesteld worden. Dan komen vanzelf de betere providers bovendrijven. Ik vrees voor Ziggo. Die zal er alles aan doen om dit tegen te houden, maar ze kunnen het tij niet keren. Die kabel gaat open, linksom of rechtsom en als Ziggo niet grondig de bezem haalt door zijn eigen organisatie is het vanaf dat moment einde Ziggo. Dat durf ik hier wel te voorspellen.
     
  4. Helemaal mee eens, alleen denk ik dat het iets genuanceerder ligt, namelijk dat ziggo weer eigendom is van een of andere investeringsmaatschappij (volgens mij een Engelse, maar dat is een aanname, geen feit :wink: ). Die lui hebben maar 1 doel en dat is geld verdienen, en als volgend jaar blijkt dat het niks wordt, dan verkopen ze de hele handel gewoon weer. Dus ik vrees dat dat vechten tegen de bierkaai wordt. Zo zit de hedendaagse wereld gewoon in mekaar en dat valt af en toe niet mee als het om zaken gaat die bijna bij de eerste levensbehoeften gerekend kunnen worden.
     
  5. ff weer on-topic: moeten de Arris modems nou teruggestuurd worden of houden we deze thread nog even levend met off-topic discussies ?

    Ik ben het eens met degene die problemen hebben, dat het tijd wordt dat er iets gecommuniceert wordt, maar misschien is er wel niks te communiceren en wordt er achter de schermen keihard aan een oplossing gewerkt.

    Vroeger hadden we hier nog wel eens Ziggo medewerkers die een opmerking plaatsten maar......mogen die niet meer antwoorden?
    Een simpel antwoord van iemand als "anoniem" zou een hoop gif uit de lucht kunnen halen....

    Leef je nog "Anoniem" ???:grin:
     
  6. Ik moet even toegeven. Ik draai al een ochtend zonder problemen op volle snelheid. Ook de upload is 4,8 mbps. Geen reset en gezeur.... Vol houden modempje... Laat die indiaan maar huppelen! :frons:
     
  7. Klopt, het is ook meer toeval dan anders dat ik toevallig jouw post er tussenuit pakte. Moet je niet te persoonlijk nemen, want zo bedoel ik het namelijk ook niet.
    Dat kwalijk nemen wil ik ook niet te zeer doen, dit omdat je post bomvol emotie zit, en in vergelijking met sommige anderen dan nog erg netjes te noemen is.

    Klopt, maar dat weet al bijna iedereen hier is echt geen geheim :wink:
    De opmerking natuurlijk geeft dat problemen komt waarschijnlijk bij veel mensen niet leuk over, maar helaas is het nooit anders geweest, ook niet bij de losse individuele providers waar men Ziggo uit heeft opgebouwd.

    Volkomen terechte en logische gedachte, helaas blijkt echter keer op keer dat dit niet zo simpel is te doen. Iedere keer duiken weer onvoorziene dingen/problemen op. Verklaren kan ik dit helaas ook niet.
    Dit vind ik een 'leuke', als werknemer heb ik dit namelijk ook wel eens gedacht, maar na enige navraag bleek dan gelukkig dat die angst ongegrond van mijn kant was.

    Klopt, dergelijke auto's worden ook na verloop van tijd teruggeroepen, maar ook daar doen ze dit pas na gedegen onderzoek, en niet uit voorzorg.
    Bij Ziggo loopt dat onderzoek ook, daarna zal er een actie worden uitgezet, wat inderdaad een terugroep actie zou kunnen worden.

    Hier kan ik niks mee, ene kant vind ik dat je gelijk hebt, andere kant is dit gewoon veel te simpel gesteld!

    Hier geef ik je volkomen gelijk in!

    Dit log is er wel degelijk, aan de medewerker aan de telefoon om dat ook goed te gebruiken...
    Klopt ook...

    Hier ben ik het niet mee eens :wink: Juist omdat je een stukje hebt waar best wat emotionele lading inzit vind ik dit stukje bijzonder netjes verwoord, we hoeven het niet met elkaar eens te zijn om wel een gezonde discussie te kunnen voeren immers!

    EDIT mijn eigen internet is ook instabiel sinds ed3.0 dus het is niet zo dat ik zelf niks aan problemen ervaar EDIT
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 sep 2009
  8. In welke plaats woon je?
     
  9. Klopt, Ziggo is in handen van Warburg Pincus, een private equity fund.
     
  10. Wijdemeren
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina