1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Alle Arris ED3 modems terug naar ziggo!

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door vriesge, 8 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Excalibur

    Excalibur Forum Member

    Berichten:
    3.291
    Overal is het zo dat je voor en tegenstanders hebt, dit word meestal bepaald hoe het bij diegene opgelost word. Ik denk dat als je gaat zoeken je mensen genoeg vind die het ook niet met jou uitspraken over de autobranche eens zijn, ook daar word niet alles netjes en vlot opgelost.

    Het is geen vergelijking, maar aangezien dat toch word gedaan, echter niet met geheel kloppende feiten waardoor een scheef beeld in een toch al scheve vergelijking word geschapen.

    Ken je feiten voordat je er mee gaat vergelijken.
     
  2. pleun

    pleun Forum Member

    Berichten:
    126
    Het feit dat anderen het ook doen is natuurlijk geen argument om je eigen acties te rechtvaardigen.
    Het gaat erom dat er fouten gemaakt zijn, en dat ziggo verantwoordelijkheid moet nemen voor die fouten en de klanten schadeloos moet stellen ofwel een vervangende oplossing bieden. In plaats daarvan zeggen ze : kijk eerst maar eens of je stekkertjes wel goed vast zitten !
     
  3. Bullet NL

    Bullet NL Forum Member

    Berichten:
    2.327
    Feiten van de aannames onderscheiden.....
     
  4. Bullet NL

    Bullet NL Forum Member

    Berichten:
    2.327
    Durf het ook nog wel anders te stellen, jij zegt dat er fouten zijn gemaakt.
    Ik zeg dat er modems met verkeerde software zijn geleverd...

    Jij suggereerd dat Ziggo geen verantwoordelijkheid neemd...
    Ik zeg dat Ziggo het probleem erkend en dat men bezig is met een oplossing (nieuwe firmware)

    Jij zegt dat ze mensen schadeloos of een vervangende oplossing moet bieden, ik zeg dat jij geen SLA hebt dus hier ook geen recht op hebt. Het enige waar je om kan vragen is compensatie voor gemaakte kosten (denk aan telefoonkosten om de helpdesk te bellen.
     
  5. jubbels

    jubbels Forum Member

    Berichten:
    314
    :schater::schater: zie tientallen andere topics...........
     
  6. jubbels

    jubbels Forum Member

    Berichten:
    314
    We wachten af met die nieuwe firmware...............moet het nog zien gebeuren
     
  7. Bullet NL

    Bullet NL Forum Member

    Berichten:
    2.327
    Tja, zal een welles niettus verhaal worden...
    Snap ook wel dat het veel mensen op de tenen trappen is wanneer er ook maar een klein beetje positief jegens Ziggo wordt gedaan. Zijn zijn immers het grote boze bedrijf wat niet naar haar klanten luisterd.

    maar wanneer jij je alleen zou beperken tot de feiten zul je zien dat het gene wat hij zegt gewoon zo is....
     
  8. jubbels

    jubbels Forum Member

    Berichten:
    314
    Kijk, de autobranche (en zelfs Philips) communiceert met haar klanten. (advertenties in dagbladen etc), nog nooit van Ziggo zoiets gezien.......zelfs geen bulkmail naar aie-extra klanten)
     
  9. Excalibur

    Excalibur Forum Member

    Berichten:
    3.291
    Nee absoluut niet, als je het zo leest dan interpreteer je het verkeerd. De aanname's van de feiten scheiden. Je kan pas iets zeker weten als je het hebt getest, zolang je niets hebt getest, kan je ook de oorzaak nog niet aanwijzen. Simpel.

    Teveel mensen doen aanname's. Mijn buurman heeft dat probleem, dus zal het bij mij wel dezelfde oorzaak hebben. Of dat ook zo is kan enkel uit testen blijken. Blijkt uit de testen dat het niet bij jezelf ligt, dan zal Ziggo aan de bak moeten. Blijkt er uit de testen iets anders, dan heb je dus onterecht lopen klagen over Ziggo. Het verschil tussen een aanname en een feit.
     
  10. Bullet NL

    Bullet NL Forum Member

    Berichten:
    2.327

    Nu begin je goed, maar hang je er direct een oordeel achteraan...

    Beperk je nu tot de feiten....

    En ik wil helemaal niet lullig doen, het gelijk aan mijn zijde krijgen of Ziggo promoten.... Daar hebben ze zelf genoeg budget voor.... Het is in mijn ogen alleen belangrijk dat wanneer Ziggo dit forum serieus neemt het ook op de feiten mag worden afgerekend... Alleen dan krijgen we een betere dienstverlening voor elkaar.... en daar is het mij om te doen.....
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina