1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Alle Arris ED3 modems terug naar ziggo!

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door vriesge, 8 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nou dat is ook wat, zal er dan verschil in de firmware zitten....

    Ik heb de eerste 2 groen 3e amber en de andere 4 ook groen ?????

    Ook na 2 x resetten is dit het resultaat van de Ubee :(

    Oja, Enschede 7534 dus
     
  2. Nee hoor sorry mischien niet goed opgeschreven eerste 2 groen 3 amber en de rest ook groen exact hetzelfde 7543 hier
     
  3. Phoe, ik schrok al ;) bedankt voor de info.....
     
  4. 3 amber betekent volgens mij : telefoon on-hook. Kan iemand dat testen en/of bevestigen? Even de telefoon van de haak halen, en bellen misschien, en dan even naar het lampje kijken.......
     
  5. Het 3e lampje staat voor het upstream-signaal. Oranje betekent dat er 1 upstream kanaal gebruikt wordt. Het lampje wordt groen wanneer er channel-bonding plaatsvind, maar dit wordt op dit moment nog niet gebruikt door Ziggo.

    Het lampje tel1/2 brandt constant groen indien de telefoon on-hook/registered is.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 sep 2009
  6. :pompom:
    Heb vandaag tevens mijn nieuwe Ubee ontvangen en HIJ DOET HET!!!!
    Yippieeeh!!
    :thankyou: Ziggo!!!
    {Sorry ik kon het niet laten!!!}
     
  7. Ik ben minder enthousiast over die Ubee modem, lang niet zo stabiel als de Arris heb gebeld met de helpdesk en mag de Arris houden tot de snelheidsverhoging af en toe die andere er achter zetten om te kijken of ze de problemen hebben opgelost hoeft in ieder geval niet terug voor de volgende snelheidsverhoging.
    Ik wacht nog een paar dagen en dan gaat de Arris er weer achter.
     
  8. Mijn arris modem ging op eens werken.
    Had opeens de downstream kanalen weer allemaal terug en 50 mbit is weer goed.
     
  9. Sorry dat ik dit ga zeggen maar eerst zitten veel mensen te klagen over de Arris {deze werkte perfect bij mij} en nu weer over de Ubee {werkt ook perfect hiero} ... Ik krijg nu het gevoel dat het ook nooit goed is.

    Er zijn meerdere oorzaken waardoor een modem niet goed werkt zoals de signaal sterkte van de kabel, wat bij mij vorig jaar de euvel was. Toen viel spontaan mijn Motorola modem op elk willekeurig moment uit. Ziggo stuurde een monteur bij mij langs en na wat metingen ontdekte hij dat ik een zwak signaal had, nadat hij deze had opgelost geen problemen meer met het spontaan uitvallen van modem{s}....

    En ik wil even melden dat wanneer mensen een modem ontvangen en men moet deze aanmelden doe dit dan via IE! Ik moest gisteren mijn nieuwe Ubee aanmelden, met Firefox kreeg ik het niet voor elkaar totdat ik IE opende: ik was gelijk op de aanmeldt pagina van Ziggo....
     
  10. :applause::thankyou:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina