1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Wel IP, maar geen data

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door MacUser, 8 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. djtdjt

    djtdjt Forum Member

    Berichten:
    8
    Bedankt voor de snelle reactie, maar helaas zijn wij de brave gebruikers die alles al terug gestuurd hebben :(

    Volgende keer hou ik alles wat ze terug willen gewoon.
    Stelletje prutsers zijn het! :censored:
     
  2. madeleine-b

    madeleine-b Forum Member

    Berichten:
    114
    Niet alleen Arris hoor, sinds 3 september doet de Ubee ook weinig, 1 downstream van +/- 1Mb.. (staat ook ergens in een ander topic).

    Er is duidelijk iets mis met Docsis3 maar dat zal Ziggo niet zo snel hardop toegeven.
    Hint voor Ziggo: probeer het eens met een tijdelijk Docsis2 profiel, kunnen die modems ook aan, liever 20Mb stabiel dan die onstabiele verbindingen in regio 3440...
     
  3. Robus

    Robus Forum Member

    Berichten:
    99
    Het zal dan inderdaad wel netwerk/DOCSIS3.0 gerelateerd zijn. Rollback lijkt me ook een goede optie, die hardware is vast bkwd compatible. Voor Ziggo lijkt er echter maar één weg te zijn: voorwaarts....de afgrond in :?.
    Ik moet ze wel nageven dat ze er in ieder geval voor gaan, maar ben het niet eens met de prijs die ik daar voor moet betalen. Neem dan de Ziggo implementatie van CI+ voor TV, dat wordt dan weer wel helemaal suf getest voordat het geïntroduceerd wordt. Niet heel consistent introductiebeleid van Ziggo dus.

    @djtdjt: ik was tot voor kort ook inderdaad zo'n brave burger vol vertrouwen in Ziggo om mijn oude modem direct te retourneren. Het zou toch immers niet fijn zijn als Ziggo op jou moest wachten....
     
  4. TWR

    TWR Forum Member

    Berichten:
    8
    Oké vanavond enkele uren Arris werkend gehad, maar vloog er regelmatig uit om vervolgens bij DS te blijven hangen.
    Een aantal keer een harde reset gegeven, daarna online maar weer geen internet en telefoon (bleef knipperen).:x
    Motorola weer geactiveerd en werkt weer.
    Opmerking klanten service medewerker: ik doe de hele avond niet anders dan modems activeren.
    Ik heb de problemen weer doorgegeven over deze regio, hij zal het als blok storing doorgeven.:giveup:
    Kan het er nog wel bij op de storings pagina (zie link en vul postcode in)? :sad:
    http://www.ziggo.nl/klantenservice/technisch/storing-onderhoud
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 sep 2009
  5. madeleine-b

    madeleine-b Forum Member

    Berichten:
    114
    Hehe, volgens mij is het echt overal hetzelfde liedje op de storingspagina.
    Zat even te kijken op Woerden en Harmelen (oud Casema) en daarna IJmuiden en Rijsenhout (oud Multikabel) allemaal dezelfde ellende...




    Voor postcodegebied 1435 zijn de volgende meldingen bekend:


    Storing

    [​IMG][​IMG][​IMG] Groepsstoring sinds dinsdag 15 september 09.17 uur
    Op dit moment is er door een storing, de website www.ziggo.nl slecht bereikbaar. Hierdoor kunt u mogelijk geen gebruik maken van de diensten zoals o.a. Mijn Ziggo. Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak
    [​IMG][​IMG][​IMG] Groepsstoring sinds maandag 14 september 15.42 uur
    Op dit moment zijn er problemen met het activeren van uw modem via de activatiepagina. Helaas heeft de klantenservice op het moment ook geen mogelijkheden om het modem wel te activeren, dit wordt veroorzaakt door dezelfde storing met de activatiepagina. Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak
    [​IMG][​IMG][​IMG] Groepsstoring sinds zaterdag 12 september 19.27 uur
    Op dit moment is er in uw regio een storing met de dienst interactieve televisie. Bij het afspelen van interactieve content verschijnt de melding 'netwerkfout' op uw beeldscherm of u krijgt de melding 'Error: Internal Server Error' te zien. Ziggo is bekend met dit probleem en werkt aan een oplossing.
     
  6. Robus

    Robus Forum Member

    Berichten:
    99
    Zelfs de notoire 'downplayers' ('het valt allemaal wel mee', 'je moet Ziggo niet altijd de schuld geven; heb je je deurknoppen al gedemagnetiseerd...') op dit forum worden stil van deze major fail. Er is dus echt wel wat aan de hand ;-)

    Op de storingspagina zie ik overgens niets staan over groepsstoringen in 344x. Hooguit de ziggo.nl niet bereikbaar is, maar niets over activatie pagina's of netwerkproblemen, terwijl ik inmiddels ook een aantal boze buurtbewoners heb gesproken die problemen hebben met hun Ziggo verbinding.

    /edit: de melding staat er (nu) toch; gelukkig onze problemen zijn echt echt! Nu de oplossingen nog. Dit ziet er ook major uit:

    [​IMG][​IMG][​IMG]Lopende Werkzaamheden van maandag 14 september 15.29 uur tot vrijdag 18 september 07.00 uur
    Wegens werkzaamheden aan ons Interactieve Televisie platform, kunt u in de nachten van 16, 17 en 18 september tussen 00:00 en 06:00 geen gebruik maken van onze ITV diensten
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 sep 2009
  7. djtdjt

    djtdjt Forum Member

    Berichten:
    8
    Wordt dus gewoon afwachten wat Mr. Monteur komt doen, maar aan de problemen te zien zal het niet helpen als hij een nieuwe arris plaatst :S

    Ik hoop dat hij het in ieder geval kan oplossen, zelfs al zou het betekenen een 20mbit verbinding tot de problemen opgelost zijn.

    Op de storingspagina zie ik overigens nog niets voor de postcodes 34xx over ons/mijn probleem. Wel vreemd dat de HD medewerker bleef volhouden dat er niets met de regio aan de hand is, maar dat het puur een arris probleem is. Terwijl in dit topic 90% van de mensen uit dit gebied komen.
     
  8. ArjanU

    ArjanU Forum Member

    Berichten:
    16
    Dat word inderdaad aankijken hoe het gaat, morgen tussen 12 en 17.30 uur verwacht ik de monteur, maar ik had ook al de gedachte dat als hij een nieuwe modem plaatst en het een (regio)storing is die veel verder reikt dan alleen een "kapotte" modem ben ik benieuwd of het gaat werken. Heb nu sinds een week de oude modem weet laten activeren die ik gelukkig nog niet retour gestuurd had omdat het er steeds niet van kwam, en dat werkt wel prima..

    Zal me dus benieuwen.. Overigens heb ik nog steeds het idee dat de nieuwe modem helemaal niet kapot is.. het heeft bijna een maand perfect gedraaid, maar sinds de regiostoring (zoals te lezen zijn er meer mensen uit omgeving Woerden die hetzelfde hebben) ontstond was het gedaan met de verbinding en de telefoonlijn..

    Ik wacht het morgen wel af..
     
  9. E.Jekel

    E.Jekel Forum Member

    Berichten:
    99
    Zelfde problemen als bovengenoemde gebruikers.

    Het is heel wat dat er een monteur langskomt bij jullie.

    Kreeg gisteren doodleuk te horen van het is een bekend probleem en we sturen daar geen monteur voor omdat we wachten op nieuwe firmware voor de Arris modem en een fijne avond verder.
    (ok ging niet letterlijk zo maar wel als je het kort samenvat waar het op neer komt).

    Je kan een klachtenformulier insturen voor restitutie en dan word er beoordeeld of je er recht op hebt.

    And thats all she wrote.
     
  10. djtdjt

    djtdjt Forum Member

    Berichten:
    8
    Als je wilt zou het fijn zijn als je hier even post hoe het afloopt... ben wel benieuwd of we erop kunnen rekenen dat de monteur het oplost.

    Mvg
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina