1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Wel IP, maar geen data

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door MacUser, 8 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ArjanU

    ArjanU Forum Member

    Berichten:
    16
    Die gaat ook niet meer werken ben ik achter gekomen, heb hem al een paar uur aanstaan maar doet verder niets.. Denk doordat het profiel van de Arris modem?

    Er zit dus niets anders op om te wachten tot ze bellen voor een afspraak, volgens de helpdesker vanmorgen gaan ze me nu écht terug bellen tussen vandaag en overmorgen... ben benieuwd.
     
  2. MacUser

    MacUser Forum Member

    Berichten:
    13
    ok, dank. scheelt me weer wat (onnodige) frustratie.
     
  3. Robus

    Robus Forum Member

    Berichten:
    99
    Over het modem; dat moet (opnieuw) geactiveerd worden door Ziggo. Volgens mij kan dat ook op afstand (dus weer bellen met de HD).

    Over het telefoontje; ik hoop dat ze meteen alle gevallen 'Woerden' langsgaan...
     
  4. ArjanU

    ArjanU Forum Member

    Berichten:
    16
    Ja daar was ik al bang voor, alles lampjes branden wel en krijg IP + DNS maar verder doet het niets..

    Er werd gezegd dat ik z.s.m. gebeld 1 dezer dagen (noemt ie eerst ons huisnummer op wat dus al een week niet werkt, dus heb 06 nummer gegeven) word en dat ze het combineren met andere storingen in de regio.. Als ik alleen al hier kijk zie ik enkele adressen in Woerden waar het ook niet werkt en dan te bedenken dat er wellicht adressen zijn die hier nooit op de site komen..

    Ik roep dus al vanaf vorige week tegen de HD dat het volgens mij meer een netwerkprobleem is, maar dat was volgens hen niet zo en lag aan de modem. Wel apart als het eerst een maand supersnel en goed werkt en plots niet meer.. maarja, heb inmiddels zoveel theorieën en zaken gehoord dat ik de monteur nu wel moet afwachten. Als het uiteindelijk maar weer gaat werken, daar gaat het me om..
     
  5. Robus

    Robus Forum Member

    Berichten:
    99
    Toch typisch dat ze bij dit lokale probleem individuele adressen afgaan om het op te laten lossen. Je zou toch zeggen dat ze het in één keer voor het hele gebied zouden moeten kunnen oplossen (tenzij de oplossing een fallback naar de oude modems is). Afwachten is ons deel; ik hoop dat Nederland-Schotland een leuke wedstrijd wordt ;-)
     
  6. MacUser

    MacUser Forum Member

    Berichten:
    13
    Het is sowieso niet te begrijpen dat het zo lang duurt om zo'n storing in kaart te brengen en al helemaal niet om mensen een week zonder internet gewoon te laten wachten op een telefoontje van de HD..
     
  7. ArjanU

    ArjanU Forum Member

    Berichten:
    16
    Heb vanavond de "oude" modem (had hem pas 4 weken) weer teruggezet en wederom de HD gebeld, de jongeman van de HD heeft op afstand de modem geactiveerd en et voilá.. het werkt weer.. :thankyou:

    Ook telefonie is weer werkend dus we kunnen weer gebeld worden en bellen als dat nodig is.. Totdat de monteur komt voor het andere verhaal laat ik dit dus maar zo fijn staan..
     
  8. MacUser

    MacUser Forum Member

    Berichten:
    13
    Vandaag wederom geen belletje ontvangen van de HD of wie dan ook bij ziggo, dus uiteindelijk zelf maar ff gebeld. En wat blijkt, nu schijnt het een bekende storing te zijn die vrijdag middag verholpen wordt. WAT EEN GEL*L zeg.. hier wordt je toch (*#(*&@Y^%(%@^%()#@#@$%@#%%$@ misselijk van!

    Morgen toch mijn oude modem ff afstoffen en weer die SH*T HD bellen, kijken of die wel werkt.
     
  9. MarcelloDH

    MarcelloDH Forum Member

    Berichten:
    20
    Ik kwam gisteren thuis van het werk en alles werkte weer. Het kan dus wel binnen een dag geregeld worden. Waarschijnlijk moet je geluk hebben met wie je spreekt bij de helpdesk! Er hoeft dus (in mijn geval) geen monteur langs te komen. Het kan gewoon van afstand geregeld worden...
     
  10. Robus

    Robus Forum Member

    Berichten:
    99
    Goed te horen dat het uiteindelijk bij Ziggo ook een bekende storing is geworden :? Het zal inderdaad eens tijd worden. Vandaag hebben we precies een week geen Internet, noch telefonie. En dan toeval of niet, zie ik gisteren die (toch wel leuke) commercial van Ziggo met Indiaan en krijg ik het lijfblad van Ziggo 'Zie' op de deurmat; het spreekwoordelijke 'even tot tien tellen' duurt inmiddels wel heel erg lang. Ik ga niet meer met ze bellen; als het vrijdag nog niet is verholpen dan zal ik ze juridisch in gebreke stellen. Misschien dat er dan iemand wakker wordt daar...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina