1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Alles in 1 extra nieuwe modem valt constant uit.

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door RoyDenHaag, 7 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik wordt er onder tussen gek van.

    Met de oude motorola modem nooit problemen gehad.
    Eerste 2 weken met de nieuwe Arris modem geen problemen.
    Maar sinds een paar weken niks anders dan ellende.

    Dit geeft mijn modem aan:

    Touchstone Status
    Status

    Status HW/FW Versions Event Log CM State Advanced

    RF Parameters
    Downstream
    FreqPowerSNRModulationOctets Received
    Downstream 1194.00 MHz-4.97 dBmV35.97 dBQAM 2560
    Downstream 2202.00 MHz-6.77 dBmV35.42 dBQAM 2560
    Downstream 3210.00 MHz-7.64 dBmV35.25 dBQAM 2560
    Downstream 4218.00 MHz-8.32 dBmV35.08 dBQAM 2560
    Upstream
    FreqPowerChannel TypeSymbol RateModulation
    Upstream 152.01 MHz49.00 dBmVDOCSIS2.0 (ATDMA)5120 32QAM
    Upstream 2-------------------------
    Upstream 3-------------------------
    Upstream 4-------------------------
    Status
    System Uptime: 0 d: 0 h: 38 m
    Computers Detected:staticCPE(0), dynamicCPE(2)
    CM Status:Telephony-Reg Complete
    Time and Date:Mon 2009-09-07 18:22:58
    Interface Parameters
    Interface NameProvisionedStateSpeed (Mbps)MAC address
    LANEnabledUp100 (Full) 00:15:cf:35:42:12
    CABLEEnabledUp-----00:15:cf:35:42:13
    USBEnabledDown-----00:15:cf:35:42:15
    MTAEnabledUp-----00:15:cf:35:42:14

    © Copyright 2008, ARRIS Group, Inc., All rights reserved.

    En de speedtest is helemaal lachen als hij het teminste doet:
    [​IMG]
    Bij ziggo geeft hij bijna het zelfde aan 312.6 down en 0.9 up. :shock:
    Ik wou dat het constant zo was. :thankyou:


    Maar helaas valt het constant uit, zowel internet als telefoon.

    Weet iemand raadt ???

    Ziggo al gebelt maar zij schepen me af met "Het is een bekend probleem, er wordt aan gewerkt"
    Maar als je vraagt wat het probleem is dan wordt het angstvallig stil ineens.
    En bij de vraag hoe lang het nog gaat duren wordt het gesprek vlot afgerond zonder antwoordt op mijn vraag. :no:

    Ik wordt er onder tussen hondsdol van.
    Ik rij elke dag langs het ziggo gebouw in Den Haag maar ik heb onder tussen zin om eens naar binnen te rijden. :x
     
  2. Het kan nog gekker.

    Weer bijna een half uur niks kunnen doen.
    En toewn dit.

    [​IMG]

    :?:
     
  3. De waardes van je downstream power zijn niet helemaal jofel. Zitten een beetje op het grensgebied in de screen die je gepost hebt, maar dat is een slechts een momentopname. Blijven die waardes stabiel op de waardes hier in de screen, of fluctueren de waardes ook nog weleens?

    De downstream power waardes zouden nu nog niet direct voor problemen moeten zorgen, maar het kan wel (hoeft niet). Wel is het een indicatie dat er mogelijk een probleem zit in het aangeleverde signaal en/of in je binnenshuis installatie.

    Kan je eens vertellen hoe en waar het modem precies aangesloten is, en wat voor evt apparatuur er nog meer in het traject zit (splitters, signaalversterkers ed).
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina