1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

waar kan ik me email vinden

Discussie in 'Internet - Email' gestart door redydo, 7 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo vandaag heb ik na lang twijfelen ziggo gekregen in 1 woord perfect
    monteur 15 min te vroeg binnen een uur weg alles werkend .
    maar ik kan toch nergens vinden hoe ik me ziggo mail adres moet aan maken of wat dan ook .
    kan iemand me helpen:):):):):):)
     
  2. Ik heb dit ook al op een andere plek gepost maar hier moet je mee uit de voeten kunnen denk ik.

    Dat kan via Mijn Ziggo.
    Hier kun je ook extra e-mail adressen aanmaken.

    Als het goed is heb je al een e-mail adres van Ziggo gekregen bij het aanmelden en dit zal waarschijnlijk op de formulieren die je hebt gekregen vermeld staan.

    Hoe je Ziggo e-mail account in je e-mail client moet instellen staat vermeld bij de Veelgestelde Vragen op de website van Ziggo.
     
  3. O sorry ik had nog niet aan gegeven dat ik mijn ziggo mail adres wil hebben met wachtwoord .
    Nee ik heb van ziggo noch van de monteur een ziggi mail adres gehad .
    dus kan ik niks bij ziggo doen .
    en web team jelle geeft ook noet thuis enz enz :evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:
     
  4. Je moet sowieso inloggen met je hoofdaccount e-mail adres en dat moet zijn aangemaakt bij het aanmelden voor je abonnement.
    Heb je dit niet of kun je dit niet vinden dan zit er niks anders op dan contact opnemen met de Helpdesk of via het contactformulier.

    Wil je gebruik maken van Mijn Ziggo zul je je wel eerst moeten registreren.

    Succes in ieder geval. :)
     
  5. Geen hoofd e-mail adres.

    Ook ik heb geen hoofd e-mail adres en krijg het ook niet, ik ben al vanaf 1 september bezig maar geen e-mail adres. Activatie is niet gelukt misschien heeft het daar mee te maken maar ik krijg het niet voor elkaar. E-mail van HCC-Net en Online, mijn oude provider, kan ik ophalen of verzenden geen enkel probleem maar van Ziggo niets. En ze willen ook niet meewerken via chatten of een contactformulier, je moet dat verrekte betaalnummer bellen.
    Ik begin aardig woest te worden op :censored: Ziggo.
    Mijn Ziggo werkt maar webmail en e-mail een catastrofe.

    Groeten Sander.
     
  6. Als Mijn Ziggo werkt heb je ook een hoofd e-mail adres met wachtwoord.
     
  7. Dit hoeft dus niet.
    Zelf had ik al een week internet en daarna kon men bij ziggo pas m'n "hoofd e-mail adres" maken.
    Tot die tijd had ik dus geen e-mail via ziggo.
     
  8. Sjaool, als "mijn Ziggo"werkt heb je ook een hoofd e-mail adres schrijf je, maar dat is echt niet zo. 5 keer gemaild en 3 chatsessies en na 17 dagen heeft een chat medewerker, Geert Klungel :thumb up:, het binnen 2 minuten voor elkaar gekregen. Ik kreeg geen e-mail adres omdat de activatie niet lukte en via Mijn Ziggo kan je veel veranderen maar als je geen e-mail adres hebt kom je in een loop.
    Maar ik kan,dank zij Geert, mailen, alleen jammer dat ik mij eerst goed kwaad heb gemaakt om het geklooi en de minachting naar een klant.

    Groeten Sander:applause:
     
  9. heb een een hoofd account gekregen van ziggo met wachtwoord moest wel even nog een keer bellen :pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::frons::frons::frons::frons::frons::frons::frons::frons::frons::frons::frons::frons:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina