1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Mediamarkt stopt met verkoop van Interactieve Televisie via Ziggo

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door Iorr05, 7 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanavond wilde ik bij de Mediamarkt het pakket voor interactieve televisie kopen. Ik kreeg van adviseur echter te horen dat de Mediamarkt per direct stopt met de verkoop van interactieve televisie van Ziggo. Dit omdat de apparatuur van Cisco dermate veel problemen heeft dat ze bijna allemaal binnen een maand retour komen. Ik kon nog wel het showmodel meekrijgen maar deze had al ook zijn problemen. Je begrijpt het: ik wacht wel even...
     
  2. Dit is gewoon 1 grote flop geweest van Ziggo. De testen liepen nog via het testpanel en het werd al live aangeboden voor iedereen.
     
  3. In Rijswijk staan de Cisco ontvangers nog gewoon op de plank bij Mediamarkt.
     
  4. Zoals alles bij Mediamarkt zal ook dit vast wel per vestiging bepaald worden.
     
  5. nu weet ik gelijk waarom deze ontvanger nu al ineens met korting te koop is in de ziggo webshop. de puzzelstukjes vallen weer op zijn plaats, niet zomaar een aanbieding dus, maar dit is gewoon slijten van de voorraad probleem gevalletjes..........kansloos weer.....
     
  6. Ik denk dat de keus van MediaMarkt erg duidelijk is. PRoducten die zich niet goed evalueren moeten om bedrijfseconomische redenen uit het assortiment gehaald worden.
    "Toevallig" is dit Ziggo interactieve TV, maar de volgende keer is het iets anders.
    Erg logisch dus en dat betekent voor Ziggo dat ze nog steeds niet alles onder controle hebben.
     
  7. Ik vind Interactieve TV ook niet echt razend populair, ik denk dat er bij ons maximum 20 pakketten zijn gekocht.. dus zo spectaculair is het niet.. tevens komen er veel klachten bij ons over de werking!
     


  8. Tja,,, Ziggo doet niet zomaar iets, vaak zit er een gedachte achter.
    Jammer dat de consument achteraf dan moet horen dat er bugs in het apparaat zitten.
     
  9. Twintig pakket verkocht, niet spectaculair, wel veel klachten.

    Hoe moet ik dat lezen? Bijvoorbeeld 15 van de 20 hebben klachten? Of gaat het over het totaal aantal klachten bij alle filialen in Nederland van een slecht verkopend product? :?
     

  10. Pakketten komen bij ons niet terug kan niet, want er zit een abonnement aan gekoppeld! Wel komen mensen terug m.b.t. aansluiten e.d.

    Getallen heb ik zo niet, maar die zijn ook niet interessant!!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina