1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

problemen met bellen naar KPN klanten

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door niqname, 7 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb problemen met het bellen naar KPN klanten.
    Als ik bel naar KPN klanten dan kunnen zij mij wel horen maar ik hun niet.
    Ik heb de helpdesk van Ziggo al proberen te bellen maar die geven aan dat de wachtijden om een medewerker te spreken zeer lang zijn.

    Mijn vraag is of er meer mesen zijn met deze problemem.
     
  2. kan alles bellen ook internationaal

    van kpn tot mobiel

    geen problemen hier ( spraak luid en duidelijk )

    modem arris702b

    peter
     
  3. Ik bel al vanaf het allerbegin met Ziggo (Casema) telefonie en nog nooit het probleem wat jij beschrijft, ondervonden.
     
  4. niet te horen an de andee kant van de lijn!!

    Het probleem is nu bij mij dat ik bij iedereen aan de andere kant van de lijn niet te horen bent.
    Ik probeer Ziggo klantenservice nu al drie dagen te bereiken maar krijg steeds een mededeling dat het te druk is en niet te bereiken zijn.
    Ook e-mail`s beantwoorden ze niet.
    Ik moet nu steeds met mijn dure mobiel bellen.
    WAT IS DIT VOOR EEN KLOTE BEDRIJF ZEG :evil:
     
  5. al eens geprobeerd het modem van ziggo en je telefoon wat verder uit elkaar te zetten.
    Dat heeft bij mij het probleem opgelost
     
  6. Behalve de tip van drabbe, kun je ook eens kijken of je telefoon niet gewoon kapot is. Sluit er eens een andere telefoon op aan.
     
  7. Ik heb al meerdere telefoons geprobeerd (ook zo`n normale ouderwetse) en die doen het ook niet .
    Ik kan wel met de telefoons onderling bellen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina