1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Telefoon gaat niet of heel laat over

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door TaurusNL, 7 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds ik gebruik maak van Telefonie binnen het Alles-In-1 Plus-pakket hoor ik van mensen die mij willen bellen dat de telefoon heel lang overgaat, terwijl aan mijn kant de telefoon stil blijft of 1 keer overgaat. Als de telefoon 1 keer is overgegaan kan ik deze niet opnemen en daarna is 'de lijn' ± één minuut dood.

    Ik hierover meerdere malen gebeld met Ziggo > diverse antwoorden gehad > geen van allen gaf verbetering.

    De laatste handreiking was dat ik mijn telefoon (Siemens C340 DECT) rechtstreeks op het modem moet aansluiten. Is nu middels UTP-kabel en varkenssnuitje aangesloten, dus niet 1:1.

    Wie heeft een suggestie?
     
  2. Even testen met de telefoon (en kabel) van de buren? Weet je direct of het aan jouw apparatuur of aan Ziggo ligt.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina