1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Uitvallen Ubee modem

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door VanRoyal, 7 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. hoop dat ze de nieuwe firmware aan het plaatsen zijn voor de nieuwe ubee..
    op het moment geen internet...
     
  2. ik zit al 2 dagen tegen een activatiepagina aan te gapen :-P die doet het op het moment ook niet. Service Temporarily Unavailable ?
     
  3. Volgens translate google betekent dat: "dienst tijdelijk niet beschikbaar" :mrgreen:

    Zou je niet gewoon even een telefoontje plegen naar de modem activatie afdeling? Hoef je maar een aantal minuten te gapen i.p.v. twee dagen. :thumb up:
     
  4. heb net een brief van ZIGGO gekregen waarin vermeld staat dat de activatie code van het UBEE modem fout was...de hoofdletter moet vervangen worden door een kleine letter en excuses van ZIGGO...nou dan veranderen we het even ??? geen activatie site te vinden bij ZIGGO...heb maar weer een mail gestuurd want dat dure bellen daar heb ik geen zin meer in...het bellen valt wel mee maar die wachttijden daar word ik niet vrolijk van...wordt vervolgd.
     
  5. ja, maar daar kunnen ze het modem ook niet activeren. Dat is een fout bij ziggo, wederom... zucht... :shock:
     
  6. Renatus, hoe gaat het bij jou vandaag? Nog steeds stijgende snelheden i.c.m. Usenet?
     
  7. Ubee modem perikelen

    Hoe is met de rest van de Ubee modems?

    Ik ben sinds eind oktober een ziggo klant en heb zo'n zwart Ubee kastje gekregen.
    Ik heb zeer regelmatig last van uitvallend internet. De helpdesk heeft de eerste keer alles doorgemeten en zei dat de waardes niet goed waren en toen een reset van 15 sec gedaan. Dit zou een firmware upgrade veroorzaken.
    Vandaag weer last van het uitvallen, modem doet allerlei kleurtjes in allerlei volgordes. De helpdesk mevrouw zegt dat er niks aan de hand is en op dat moment is inderdaad alles weer werkend.
    Ik geef aan dat ik niet tevreden ben met een uitvallende zelfherstartende modem en de helpdeskvrouw zegt dat ze niks kan doe omdat ik zelf de modem heb gereset :evil: Belachelijk, ik geef aan dat de modem dat zelf doet. Nee zegt ze, ze kan niks doen, ik moet bellen op het moment dat er geen internetverbinding is.

    Is dit normaal? Wat een kl0te bedrijf! Klant is hier geen koning.

    Wat is de snelste manier om een andere modem te verkrijgen? Ik heb geen zin om dagenlang aan de tel te hangen met het verhaal dat ze niks kunnen doen als het modem uit zichzelf herstart.....
     


  8. zulke mensen heeft ZIGGO het liefst die niet klagen.
    Niet klagen betekent dus ook dat ZIGGO niet niet weet wat er speelt.
    Dus, jij gooit je geld in een bodemloze put?
    Stort het dan op mijn rekening... tja....
     
  9. heb het ubee modem nu 1 dag aan de gang, wat me duidelijk opvalt is dat de verbinding steeds trager wordt.
    Gisteren direct na activatie haalde ik 49/4.9, 's avonds was dit nog 45/4.5
    vanmorgen 40/4 en nu 35/3.5. Er zit systeem in :p
    ik ga het ding nu eens resetten en kijken of dat wat uithaalt :)

    edit: na een reset: 42/4.9 Mbit, zal wel aan het tijdstip liggen :P
    Upload is er wel op vooruit gegaan. Lijkt wel een geheugenlek wat dat ding heeft.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 nov 2009
  10. De euvele theorie daargelaten dat Ziggo in het weekend een firmware gaat doorvoeren: bij deze alvast mijn jammerlijke constatering dat jullie 'ja, ja' terecht was. :cry:

    (wordt weer contact zoeken met de hopelijk juiste kanalen...)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina