1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

E19/E30 op alle zenders.

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Doman, 7 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.670
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Momenteel heb ik hier E19/E30 meldingen op alle zenders uit mijn (totaal) pakket, behalve uiteraard de niet gecodeerde kanalen.

    Een kennis heeft hetzelfde probleem.
     
  2. ArChie

    ArChie Forum Member

    Berichten:
    5.241
    Vandaag moet Ziggo/Casema de nieuwe kanalen toevoegen, dus zal er wel weer het één en ander tijdelijk niet werken en/of verkeerd gaan.
     
  3. Abecadabra

    Abecadabra Forum Member

    Berichten:
    28
    Hoe zijn we hierover geinformeerd? HD is natuurlijk weer overbelast.
    Bij mij doet de Pana het niet, maar da Samsung 9407 wel ?????
     
  4. Abecadabra

    Abecadabra Forum Member

    Berichten:
    28
    Update: alles weer OKe.
     
  5. Lepie

    Lepie Forum Member

    Berichten:
    22
    Hier ook bijna elke dag E19-melding die ik pas wegkrijg door HD decoder aan/uit te zetten...!
     
  6. jezus!

    jezus! New Member

    Berichten:
    2
    langdurige storing in digitale televisie-signaal

    Ook ik heb als sinds maandag 7 september geen enkel signaal voor digitale televisie meer (E52 code). Als je de signaalsterkte meet is deze dus 0.
    Er is hier qua situatie niets veranderd, heb gebeld met ziggo, deze hebben vervolgens mijn verbindingen op afstand doorgemeten en de conclusie was dat het modem heel erg veel foutpakketjes terugstuurde (meer dan 1,3 miljard!!). Mij werd vervolgens verteld dat het hoogstwaarschijnlijk aan de mogelijk verouderde splitter kon liggen en dat ze een nieuwe zouden opsturen. Anyway deze splitter die er overigens geheel anders uitziet dan de oude, heb ik vandaag 10 sept. ontvangen (hoera!) en direct conform voorschriften geinstalleerd met als resultaat dat de digitale ontvangst helaas nog steeds niet werkt.

    Internet, telefoon en analoge ontvangst doen het wel, digitaal signaal laat het op onverklaarbare wijze afweten.
    Heb ook nog even een speedtest voor het internet gedaan en dat is keurig volgens de voorspellingen van ziggo.

    Weer met casema gebeld en deze zou een monteur langsturen (op zijn snelst 18 september!!!??? Dat is lekker snel zeg, kan dat niet sneller?

    Verder maak ik gebruik van de digitale Samsung ontvanger van Casema (grijs kastje).

    Wie kan mij helpen of heeft dezelfde problemen in postcode gebied 2201?
     
  7. Excalibur

    Excalibur Forum Member

    Berichten:
    3.291
    Werkt het analoge signaal wel?
    Werkt bijvoorbeeld internet en/of telefonie wel?
    Welke (fout)melding ontvang je op een of meer digitale kanalen?

    EDIT:
    Uit een ander topic de volgende informatie geplukt:
    Het is dus in elk geval geen signaal probleem aangezien analoge tv wel werkt, en ook internet/telefonie werken. Dat houd automatisch in dat het digitale tv signaal aanwezig moet zijn.

    Dit is mogelijk een probleem met een foutief ingestelde regio code. Heb je de ontvanger al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen en de installatie opnieuw doorlopen?

    Welke regio code heb je ingevoerd? HIER staan de codes, mocht je die niet meer hebben.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 sep 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina