1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Downloadsnelheid omlaag, verbinding valt weg

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door bjklifatih, 6 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. bjklifatih

    bjklifatih New Member

    Berichten:
    1
    Goeiedag mede ziggo-ers.

    Ik zit met een *piep* probleem.
    Sinds paar dagen is mijn snelheid super laag , hiermee bedoel ik dat ik letterlijk (zelfs niet met flashget) niet hoger dan 100 kb/sec kom.
    Terwijl ik een Alles in 1Plus pakket heb (Na de snelheidverhoging haalde ik 2 mb/sec)

    Ik heb nog een oude motorola modem.

    Reset 100x gedaan helpt echter niet, contactformulier ingevuld omdat bellen geen zin heeft.

    Wat mij echter op valt is dat ik men ip adres in een 94.209.14.x reeks en dns 94.209.12.1 zitten.

    Wat kan ik het beste doen, nieuwe modem claimen?
     
  2. Excalibur

    Excalibur Forum Member

    Berichten:
    3.291
    Een nieuw modem claimen? Wat doet jij de conclusie trekken dat het modem het probleem is?

    - Wat heb je zelf al getest?
    - Wat zijn de signaalwaardes van het modem?
     
  3. kingpin!

    kingpin! Forum Member

    Berichten:
    1.054
    ....100 maal reset, waar haalt u de tijd vandaan?
    ....Hoezo, bellen heeft geen zin?
    ....En u wilt een modem "claimen"?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina