1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wel verbonden - geen internet

Discussie in 'Internet - Eigen netwerk' gestart door pluto14, 5 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Vraag: Wel verbonden - geen internet

    Ik kom er zelf niet uit. Wie kan me helpen? Ziggo Helpdesk niet...

    Het probleem: Ik heb een Z1 abonnement. Aan mijn casema modem (Motorola SV5120E) hangt een Sitecom Router (WL 600 v1 001). Op 2 laptops in huis kan ik draadloos het internet op via deze router (echt mijn eigen router, niet van de buren of zoiets). Mijn desktop heb ik met kabel op de router verbonden en ik kan het internet niet op. Onder Netwerkverbindingen - LAN Verbinding is de status "Verbonden". En toch heb ik geen internetverbinding en ontvang geen e-mail.

    Draadloos naar de router lukt ook niet en met kabel rechtstreeks op de modem ook niet.

    Wat kan hier mis zijn?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 sep 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina