1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

snelheid alles-in-1 plus beneden peil

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door kibo, 3 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaren terug:
    "Neem kabelinternet, heb je geen last van inzakkende snelheid als je buren ook gaan internetten, zoals dat wel het geval is bij ADSL."

    ADSL via de kabel bij Ziggo?:rolleyes:
     
  2. [​IMG]

    Ik heb hier allemaal geen last van hoor.. toch raar!
    Ik ben best tevreden over het geheel.. maar de snelheid is inderdaad niet meer gegarandeerd, zoals dat vroeger wel het geval was...

    Gr.
    Paul

    PS: wat mij trouwens opvalt is dat heel veel ISP: Essent en Multikabel uitvallen met de snelheid.. Ik heb in het rijtje dacht ik maar 1 Casema gezien met een slechte snelheid, misschien dat het aan de ISP ligt?
     
  3. [​IMG]

    het is een capaciteitsprobleem en meer niet. Voor de "upgrade" had ik altijd 10mbit downstream, dag en nacht. En sinds 3 weken is het bagger.

    Om 3 uur 's nachts haal ik de 20 mbit. Overdag is het tussen 5 en 10 mbit.

    Rara hoe komt dat. Misschien kaboutertjes ?
     
  4. niet wat het geweest is

    Ook bij mij is de snelheid niet helemaal 100 %. Eigenlijk zie ik dit nu voor het eerst...
    [​IMG]

    pvd
     
  5. [​IMG]
    om 21:03 uur
    [​IMG]
    om 0:18 uur

    hey da's gek....het wordt later, meer mensen gaan naar bed en mijn snelheid gaat omhoog. Zou het dan toch niet aan mijn 2 computers en 2 laptops liggen?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 sep 2009
  6. Snelheid weer op peil

    [​IMG]

    Zelfde testmethode als een half uur geleden....

    pvd
     
  7. [​IMG]


    en voila
     
  8. Router

    Ik heb mijn abonnement laten omzetten van bassis naar alles-in-1 plus.
    Dit op advies van ziggo, omdat mijn internetverbindinding erg traag was.
    Nu is mijn snelheid nog steeds het zelfde als voorheen, na verschillende telefoontjes met steeds andere mederwerkers van ziggo blijkt dat mijn router niet voldoet en ik een nieuwe router moet kopen. Als ik dit vooraf geweten had dan had in mijn abonnement niet omgezet. Voel me een beetje bedrogen!
     
  9. Tja je had natuurlijk ook even zelf de snelheid kunnen testen zonder de router er tussen dan had je geweten of het daar aan lag of niet.
     
  10. De downloadsnelheid is hier elke avond slecht en gaat zo ongeveer per dag omlaag.
    [​IMG]

    `s nachts en `s ochtends wel prima snelheden.

    En om 00.50 (uiteraard niets veranderd hier)

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 sep 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina