1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

snelheid alles-in-1 plus beneden peil

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door kibo, 3 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. PsycoDaddy

    PsycoDaddy New Member

    Berichten:
    3
    Pfffff......

    Hele weekend gaat het redelijk goed.... Vanavond rond 19.30 uur (ben afhankelijk van die tijd ivm werk) begonnen met downloaden... begon goed.. Rond 20.00 uur stort de hele zooi weer in. Moest nog 12 minuten downloaden.. Nu duurt het weer 45 minuten...:no:

    [​IMG]
     
  2. messed-up

    messed-up Forum Member

    Berichten:
    596
    [​IMG]

    Gaat weer lekker. :evil::censored::cry::giveup::sleep:
     
  3. Hebbes

    Hebbes Forum Member

    Berichten:
    224
    [​IMG]


    Hier issie toppie :pompom:
     
  4. jos1311

    jos1311 Forum Member

    Berichten:
    13
    diep triest

    [​IMG]

    is dit 20mb:oops::oops::oops::oops: ik plak hem op mijn radar tas
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 dec 2009
  5. spicers

    spicers Forum Member

    Berichten:
    64
    mag niet klagen
    alles in 1 plus
    wireless
    mediarouter WL-350

    [​IMG]
     
  6. jhbear

    jhbear New Member

    Berichten:
    1
    ik mag helemaal niet klagen:pompom:
    [​IMG]
     
  7. Sjaool

    Sjaool Forum Member

    Berichten:
    2.869
    Nog maar weer eens een testje gedaan. :mrgreen:

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  8. Henk H

    Henk H Forum Member

    Berichten:
    31
    Hier is het nog steeds niet goed. Ook via het webteam kom ik niet echt verder dan; onze afdeling is er mee bezig, de taak staat nog open en het wordt zsm door onze TD opgelost.

    En dat is nou net wat ik niet meer wil horen.
    Ik wil een datum horen. Wanneer het nu eindelijk eens goed is.

    Ik snap best wel dat het allemaal wel moeilijk zal zijn en iedereen zijn best doet, maar laten ze in ieder geval zeggen of liever nog beloven dat het volgende week of over 2 week klaar is.
    Het lijkt me toch als je hier vanaf SEPTEMBER mee zit dat dit niet teveel gevraagd is.

    Dat kan toch wel, of werkt dat alleen bij ons bedrijf zo. Als een klant bij ons een storing meld dan is dit uiterlijk met 2 week verholpen. Zoniet dan krijgt hij in ieder geval een datum wanneer dan wel. maar altijd wel binnen 6 week.

    Hier het antwoord van het Webteam op de vraag van mij wanneer het nou eindelijk goed komt met het capaciteits tekort in onze wijk


    Geachte heer ........,

    Volgens onze gegevens is er intern hiervan melding gemaakt. De verstoring staat nog “open” en zal z.s.m. worden verholpen. U zult overigens hierover benaderd gaan worden door de technische dienst.
    Onze excuses voor het ongemak.
    Mvg.
    Webcare
    ..........

    MET ALLE RESPECT MAAR IK HEB DIT TE VAAK GEHOORD
     
  9. messed-up

    messed-up Forum Member

    Berichten:
    596
    Ben het geheel met je eens.
    Het is weer avond:

    [​IMG]

    Ik wacht op het telefoontje van Ziggo wat ik binnen drie weken kon verwachten en waarna ik een tevreden Ziggo klant zal zijn volgens de email. :sleep:
     
  10. marcedwin

    marcedwin Forum Member

    Berichten:
    461
    [​IMG]

    Gaat goed de laatste tijd alleen upload blijft wat achter (-10% / -20%)

    [​IMG]
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina