1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

snelheid alles-in-1 plus beneden peil

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door kibo, 3 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Henk H

    Henk H Forum Member

    Berichten:
    31
    [​IMG]

    Hier in Assen Marsdijk ook weer snelheidsproblemen. postcode 9403 XB.
    Zijn er nog meer in mijn postcode die problemen hebben?
    Zo ja misschien dat we dan eens gezamelijk een klacht kunnen indienen.
    Misschien dat ze dan eens iets echt willen doen met onze klachten.
    Dit is toch te gek voor woorden.[​IMG][​IMG]
     
  2. messed-up

    messed-up Forum Member

    Berichten:
    596
    Ik heb ondertussen een bijna symmetrische verbinding:

    [​IMG]

    :evil:

    Dat er alleen een vergoeding wordt gegeven nadat het probleem is opgelost werd mij ook verteld door de klantenservice. Hoelang dat nog gaat duren is natuurlijk onbekend
    Dus dat wordt storneren, hier ga ik niet meer het volle pond voor betalen.
     
  3. Henk H

    Henk H Forum Member

    Berichten:
    31
    Name
    SA EPC2203
    Modem Serial Number
    221600868
    Cable Modem MAC Address
    00:22:ce:9c:01:b6
    Hardware Version
    1.1
    Receive Power Level
    -1.1 dBmV
    Transmit Power Level
    35.2 dBmV
    Cable Modem Status
    Operational
    Vendor
    Scientific Atlanta - A Cisco Company
    Boot Revision
    2.1.6lR7

    Software File Name and Revisions
    The data shown in the table below provides information about the firmware of your cable modem.
    Firmware Name
    epc2203-P10-5-v202r1262-070912c.bin
    Software Revision
    epc2203-P10-5-v202r1262-070912c
    Ik heb er geen verstand van, maar zijn dit goede waarden?
     
  4. Harold de 1e

    Harold de 1e Forum Member

    Berichten:
    113
    Ja,dat zijn normale waarden.
     
  5. Henk H

    Henk H Forum Member

    Berichten:
    31
    Ben je al gebeld?
    Ik zelf heb vandaag ook nog even weer gebeld, en daar wisten ze me te vertellen dat het een groot probleem was ( een buffer probleem) en dat verschillende afdelingen ermee bezig gaan. Echter zoals gewoonlijk konden ze me NIET vertellen wanneer.
     
  6. messed-up

    messed-up Forum Member

    Berichten:
    596
    Nee, ben nog niet gebeld aangezien ik zelf een mailtje had gestuurd naar de desbetreffende Ziggo medewerker dat ik erg moeilijk bereikbaar zou zijn en heb verzocht vandaag te bellen.

    Een buffer probleem heb ik nog niet gehoord (weet ook niet wat ik me daarbij moet voorstellen).
    Wel capaciteitsproblemen en/of de verdeling/overboeking in de cmts.
     
  7. messed-up

    messed-up Forum Member

    Berichten:
    596
    Een zeer hoopvol mailtje van Ziggo :sleep::sleep:



    Geachte heer/mevrouw,
    Onlangs heeft u contact met ons opgenomen en aangegeven dat u een probleem heeft met een product of service van Ziggo. Wij danken u voor de moeite die u genomen heeft Ziggo hiervan op de hoogte te stellen. Wij nemen uw reactie heel serieus en doen ons uiterste best alle reacties spoedig te beantwoorden.
    Op dit moment is het drukker dan gewoonlijk en lukt het ons niet contact met u op te nemen binnen de periode die u van ons gewend bent. Dit vinden wij heel vervelend en het spijt ons dat deze situatie is ontstaan. Onze excuses hiervoor.
    Wij nemen zo snel mogelijk telefonisch contact met u op; in ieder geval binnen drie weken. Wij bespreken dan graag met u welke oplossingen we u kunnen bieden, zodat u weer zorgeloos kunt genieten van uw Ziggo-abonnementen.


    Wanneer heb ik dat toch eerder gezien ?

    O ja, dat was met regelmaat sinds juni vorig jaar.
    Ook van Ziggo.
    Net zo goed als ik al ettelijke malen heb gelezen dat Ziggo dat vervelend vind, dat het ze spijt. Excuses heb ik dacht ik ook al eerder gehad.
    En ja, ik ben er ondertussen wel aan gewend dat het maanden duurt voordat een probleem wordt opgelost. Blijft wel de vraag: wanneer is het bij Ziggo minder druk dan gewoonlijk geweest ?

    Ondertussen zal Ziggo het toch niet zo heel erg vinden dat ik de betalingen maar even storneer ?
    Want sorry Ziggo, mijn excuses en ik vind het heel vervelend maar ik heb het ondertussen wel even gehad met de verhaaltjes.
    Bedankt voor alle moeite die jullie hebben gedaan door mij dit mailtje te sturen, ik neem jullie ondertussen niet meer zo heel erg serieus.

    Ook mijn excuses voor de misschien wat onpersoonlijke reactie hier.
    De kans is echter zeer groot dat het hier nog door iemand gelezen wordt, iets wat met de berichtjes die ik jullie kant op stuur meestal niet het geval is. Niet dat dat iets helpt, maar het gaat om het idee.

    In de tussentijd zal ik dan maar weer doen waar ik al zo aan gewend ben, afwachten .........
     
  8. PsycoDaddy

    PsycoDaddy New Member

    Berichten:
    3
    Ziekzo...

    Mooie mail Messed Up..:thumb up: Helemaal met je eens. Hier is het een paar dagen goed gegaan maar we zijn WEER terug bij af. Alles in 1 PLUS word MIN. Telefoon doet het niet goed. Word een beetju ZIEKZO....

    [​IMG]
     
  9. Execution

    Execution Forum Member

    Berichten:
    13
    zijn er in de buurt van 2353 ( Leiden/Leiderdorp ) ook storingen ?
     
  10. Henk H

    Henk H Forum Member

    Berichten:
    31
    [​IMG]

    ik weet niet wat ik mee maak.
    het is de hele avond al goed, soms wel eens even naar 18.2
    maar toch......
    Ik durf het bijna niet te hopen, maar het lijkt de goede kant op te gaan.

    [​IMG]

    Helaas het geluk mocht niet lang duren
    [​IMG]

    En toch krijg ik vanavond een gevoel dat ze er mee bezig zijn
    :lol::lol:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 nov 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina