1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

snelheid alles-in-1 plus beneden peil

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door kibo, 3 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Henk H

    Henk H Forum Member

    Berichten:
    31
    k ben het helemaal met je eens
     
  2. lstobias

    lstobias New Member

    Berichten:
    1
    ah,ben ik toch niet de enigste,hier in vlijmen is het begin deze week begonnen...als het zo door blijft gaan dan ga ik ook maar proberen de klantenservice te bereiken :\
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2009
  3. Henk H

    Henk H Forum Member

    Berichten:
    31
    ik heb net bericht van ziggo gekregen dat ik in totaal 130 euro terug krijg, ik moet zeggen dat ik dit toch netjes vind.
    nu nog de snelheid terug, dan ben ik weer blij.
     
  4. monnik!

    monnik! Forum Member

    Berichten:
    102
    [​IMG]
    En speedtest.ziggo.nl geeft niet beter aan.

    Ik zou wel eens willen weten ...
    Het zal wel liggen aan mijn computer, mijn router, mijn kabels, en weet ik niet allemaal meer... maar het blijft een probleem.
    Mijn router gemeten, geeft aan 54/54Mbit/sec., tenminste als het allemaal goed gaat, maar deze week is het 18/54Mbit/sec. soms 24/54Mbit/sec met uitschieters naar 48/54Mbit/sec.
    Het signaal komt niet boven de 40%, terwijl het voor de laatste snelheidsverhoging goed was.
    De verbinding is niet stabiel, de noise ook al niet.
    De Ziggo-website traag of helemaal niet bereikbaar ...
    Iemand die het nog weet?
     
  5. messed-up

    messed-up Forum Member

    Berichten:
    596
    Het is nu bijna lachwekkend:

    [​IMG]

    Ik ben gisteren wel gebeld door Ziggo en er wordt naar gekeken, o.a. naar de verdeling in de cmts en ik wordt Maandag weer teruggebeld.

    Hopelijk komt er snel een oplossing, dit is natuurlijk belachelijk.

    Vanmorgen:

    [​IMG]
     
  6. Excalibur

    Excalibur Forum Member

    Berichten:
    3.291
    We hebben het hier over de waardes van de wireless verbinding neem ik aan?

    De signaalsterkte van het wireless signaal cq de snelheid daarvan kan niet door Ziggo veranderd of verbeterd worden, dit word bepaald door je eigen apparatuur, en de omstandigheden waarin zich dat bevind (beton, staal, apparatuur ed).

    Het lijkt mij op basis van bovenstaande dan ook dat jij een probleem hebt met je wireless verbinding, niet met de internetverbinding van Ziggo. Heb je dit probleem van een niet werkende/trage verbinding ook als je de pc/laptop met een kabel op de router aansluit?

    Houd er wel rekening mee dat via G-wireless (54Mbit) in de praktijk niet meer als 20-25Mbit behaald kan worden in daadwerkelijke keiharde cijfers. Je hebt nu Alles-in-een Plus, wat momenteel een snelheid van 20Mbit heeft, jou huidige wireless verbinding kan dit nog maar net aan, bij de eerst volgende verhoging zul je naar N-wireless moeten om nog de maximale snelheid te kunnen halen, je huidige G-wireless zal dan tekort schieten.
     
  7. Harold

    Harold Forum Member

    Berichten:
    1.076
    Even ter vergelijking, mijn alles-in-1-plus:
    [​IMG]
     
  8. Ed

    Ed Forum Member

    Berichten:
    3.370
    [​IMG]snelheid alles-in-1... 19 november 2009 16:07Zaag zaag zaag

    1 of andere nitwit, vond dit bericht al verkeerd... Wat een pruster en ja, niet eens een naam achter laten, da's helemaal zwak :)

    Zullen we het maar op frustratie houden? :schater:
     
  9. Henk H

    Henk H Forum Member

    Berichten:
    31
    ik ben benieuwd,misschien dat het hier ook dan goed is.
    jij hebt echt exact het zelfde als ik.
    's morgens goed en in de piekuren slecht.
     
  10. barbon

    barbon Forum Member

    Berichten:
    25
    Ik heb precies hetzelfde.

    Heb dit probleem nu bijna 3 maanden.
    Van 1 september tot 9 augustus 50 Euro teruggekregen alleen op 11 augustus was het probleem er weer... oftewel was 2 dagen rustig.
    Dit was na een nieuw modem wat leek of het probleem 2 dagen over was.

    [​IMG]

    Zie nu mijn upload ook omlaag gaan!!!!

    Monteur vertelde mij dat het om een capaciteitsprobleem ging voor de wijk Kersenboogaard in Hoorn. Weken later wederom gebeld ivm 1 mb download en monteur zou langskomen.
    Servicedesk belde mij om te zeggen dat de monteur niet kwam omdat het aan de capaciteit van Ziggo lag en derhalve zonde was van de tijd van de monteur. :roll:

    Binnenkort maar weer restitutie aanvragen pfffffffffffff
    Maarja.. restitutie kan alleen aangevraagd worden als het probleem verholpen is aldus Ziggo :no:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina